י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פתרון מעוצב

הפתרון להורה השוכר: מדבקות קיר לילדים

מדבקות קיר לילדים הוא פתרון מתבקש ויעיל ביותר לבעיה של עיצוב חדרי ילדים בדירות שכורות 

הפתרון להורה השוכר: מדבקות קיר לילדים
מדבקות בחדרי ילדים צילום: freepik

עיצוב חדרי ילדים עלול להכיל לא מעט אתגרים ולבטים כאשר מתגוררים בדירה שכורה, כמו הצורך לשמור על קירות הדירה במצב טוב יחסית. כיום, ניתן למצוא פתרונות יצירתיים ויעילים ביותר להכל, גם לבעיה זו.

אחוז משמעותי מהמשפחות הצעירות בישראל, אלו הכוללות גם ילדים קטנים, מתגורר בדירות שכורות. מצב שוק הנדל"ן ומספר גורמים רלוונטיים נוספים הביאו למצב בו עבור הורים צעירים רבים משתלם, אפשרי ונוח יותר לגור בדירה שכורה מאשר לנסות ולרכוש דירה בה גם ירצו לגור. לפחות בנושאים מסוימים, כמו האופן בו מתייחסים הילדים לקירות הדירה והחדרים שלהם, דירה שכורה עלולה להציב אתגרים מסוימים. מדבקות קיר לילדים הוא פתרון מתבקש ויעיל ביותר לבעיה של עיצוב חדרי ילדים בדירות שכורות.

מדבקות קיר לילדים – במה מדובר?

כפי שניתן אולי להבין מההקדמה, הרעיון של מדבקות קיר לילדים, גם ובמיוחד עבור עיצוב חדרי ילדים בדירות שכורות, הוא רעיון מבוסס אותו פיתחו חברות רבות על מנת לתת מענה לביקוש הרב מצד קהל הלקוחות הפוטנציאלי הלוא הוא ילדים בגילאים שונים והורים לילדים המעוניינים בעיצוב אסתטי של חדר הילדים, כזה שהילדים עצמם יאהבו וגם לא יהרוס את הקירות או יצריך צביעה שלהם מחדש. לכן, ניתן למצוא כיום מגוון רחב ועשיר ביותר הכולל סוגים רבים, שונים ומגוונים של מדבקות קיר לילדים. מוצרים אלו מיועדים כאמור גם לעיצוב חדרי ילדים שלמים, ולכן לא מדובר רק במדבקות קטנות ונפרדות, מהסוג עימו אוהבים ילדים לשחק, אלא גם בסטים שלמים של מדבקות המיועדים לעיצוב קיר שלם או אף חדר ילדים שלם.

מדבקות אלו מעוצבות ומיוצרות מצד אחד בצורה אשר מאפשרת לעצב כאמור את חדר הילדים בצורה אסתטית ביותר (אשר תהיה לרוחם של הילדים וההורים כאחד), ומצד שני באופן אשר יאפשר הסרה והחלפה קלות ומהירות, במידה והילדים (או אנחנו) ירצו להחליף את המדבקות למשהו אחר. במיוחד כאשר מדובר בדירה בה חיה המשפחה לאורך שנים רבות והילדים גדלים ומתבגרים לאורך זמן, הגיוני כי ירצו בשלבים אלו או אחרים גם להחליף את העיצוב של חדרם. החלפה של סט המדבקות המאכלס את אותו חדר יכולה להוות החלפה מהירה, פשוטה, זולה וקלה במיוחד של עיצוב כולל לחדר, יותר מאשר מרבית האפשרויות האחרות.

מדבקות קיר לילדים - יתרונות מרכזיים

מהם היתרונות המרכזיים של מדבקות קיר לילדים אשר הופכות אותם לאמצעי מרכזי ויעיל ביותר לעיצוב אסתטי ונעים של חדר הילדים?

ובכן, מדבקות אלו מתאימות כאמור במיוחד לדירות שכורות, שכן הן ניתנות להדבקה וקילוף בקלות, ללא פגיעה בקיר עצמו או בשכבות הצבע שעליו. כך, גם אם נעזוב את הדירה נוכל להשאיר קירות חלקים ונקיים, גם בלי להביא צבעים ולהתחיל לצבוע את כל חדרי הילדים. מדובר במדבקות המתקלפות כאמור בלי להשאיר כל סימן אחריהם, בקלות ובמהירות. לא תאמינו כמה זה יקל עליכם במהלך מעבר הדירה... כך אתם בעצם יכולים ליהנות משני העולמות – מצד אחד לגור בדירה שכורה ולא לשנות באופן קבוע את קירותיה ומצד שני לעצב את חדר הילדים באופן אשר ישמח וירגש את הילדים.

יתרון משמעותי נוסף הוא כמובן העלות –זוהי אחת הדרכים הזולות והפשוטות ביותר לעצב את חדר הילדים, במיוחד כאשר בוחנים את היחס בין מה שתורמות אותן מדבקות (יכולות להרכיב חלק משמעותי מעיצוב החדר כולו) לבין עלותן (עשרות בודדות של שקלים).

סוגים שונים של מדבקות קיר לילדים

אז אילו סוגים של מדבקות קיר לילדים ניתן למצוא כיום? ובכן, קיימים סוגים רבים, שונים ומגוונים ביותר, כך שכולם וכולן יכלו למצוא את המדבקות המתאימות להם ביותר - ילדים בעלי תחומי עניין שונים ונבדלים, בנים, בנות, ילדים קטנים או גדולים, בני נוער וכו'. השמיים (או תקרת החדר...) הם הגבול ולא חסרות אפשרויות יצירתיות שונות על מנת לספק את כולם.

לדוגמה, ניתן למצוא סדרות שלמות של מדבקות לקיר לילדים על פי סרטים וסדרות אהובים ופופולאריים במיוחד, דוגמת כאלו של גיבורי על – ספיידרמן, באטמן ואפילו מיניונים, או סדרות וסרטים שילדות אוהבות במיוחד דוגמת פרוזן – עבור כל אלו תוכלו למצוא סדרות מפורטות ומרהיבות ביופיין של מדבקות ייעודיות לקירות חדרי ילדים.

בנוסף, ניתן למצוא כמובן מדבקות של חיות שונות, מדבקות של בובות ססגוניות בעיצוב מיוחד, מדבקות תלת מימד אשר נראות כאילו "יוצאות" מהקיר ועוד אינספור אפשרויות יצירתיות שונות. גם הילדים שלכם לבטח יוכלו למצוא שם אפשרות כלשהי שהם אוהבים במיוחד, והחיים שלכם יהפכו קלים ונוחים יותר...

מדבקות קיר צבעי קיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד