י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
תיעוד ההתנגשות

הרוגה ומספר פצועים בתאונה קטלנית בירושלים

כוחות ההצלה הוזעקו היום בצהריים לרחוב דרך חברון בירושלים, בעקבות תאונה קטלנית בין מספר כלי רכב | הולכת רגל שחלפה במקום נדרסה למוות ומספר בני אדם נוספים נפצעו | מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי מיניבוס התנגש ברכב פרטי ופגע במספר כלי רכב והולכי רגל | חקירת התאונה נמשכת

הרוגה ומספר פצועים בתאונה קטלנית בירושלים
זירת התאונה בירושלים צילום: כב"ה ירושלים

צעירה כבת 25 נהרגה, ולפחות תשעה בני אדם נפצעו באורח קל ובינוני בתאונת דרכים שאירעה בירושלים. התאונה, בה היו מעורבים כשבעה כי רכב, התרחשה היום (ראשון) בצהריים ברחוב דרך חברון פינת צבי נוימן בבירה. 

לוחמי האש נאלצו לחלץ את גופת ההרוגה שנלכדה תחת רכב הסעות שהיה מעורב בתאונה. מפקד תחנת הבירה, רב רשף דורון עדיקא מסר: "הוזנקנו לתאונה עם מעורבות של שבעה כלי רכב בהם מיניבוס שמתחתיו נלכדה הולכת הרגל".

"התחלנו מיד בפעולת הרמה באמצעות ציוד הנדסי ייעודי. היא חולצה והועברה להמשך טיפול לידי גורמי רפואה שפעלו במקום", הוסיף. החובשים של מד"א מאיר פולק ורועי שכטר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד עם מעורבות הולכת רגל ומספר כלי רכב".

לדבריהם, "הולכת רגל שנפגעה מרכב מסחרי נלכדה תחתיו כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. 9 מנוסעי הרכבים שהיו מעורבים בתאונה נפצעו באורח בינוני וקל, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו חמישה מתוכם להמשך טיפול בבתי החולים בעיר."

רמי דוייב חובש איחוד הצלה הוסיף: "מדובר בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שבעה כלי רכב והולכת רגל שנלכדה תחת רכב הסעות. צוותי כיבוי חילצו את גופתה ללא רוח חיים. כמו כן בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו סיוע בזירה לפצועה בינוני כבת 60 ולשמונה נפגעים קל".

מהמשטרה נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה. בהודעת כבאות והצלה נאמר כי לוחמי האש שהגיעו למקום מצאו הולכת רכב שנלכדה מתחת לאחד הרכבים. "לאחר פעולת חילוץ מהירה ומורכבת חולצה האשה והועברה להמשך טיפול לידי גורמי רפואה שפעלו במקום".



art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד