י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
כך נרכוש נדל"ן

השקעות נדל"ן שכדאי לבחון היטב ב-2021

שנת 2021 נפתחה בצל משבר הקורונה. אם רבים חשבו כי הדבר יגרום לירידת מחירי הדירות בישראל, הם התאכזבו לגלות כי קרה בדיוק ההיפך. הסיכוי לרכוש דירה להשקעה רק הולך ומתרחק, מה שאומר שצריך לחשוב על דרכים אחרות בהן בכל זאת ניתן יהיה להשקיע בתחום הנדל"ן ולהרוויח בטווח הזמן הארוך. רוצים לדעת איפה להשקיע כסף בנדל"ן וכיצד להשקיע בצורה חכמה גם בתקופת הקורונה הכל כך מורכבת שעוברת על כל כולנו? בואו נצלול פנימה

השקעות נדל"ן שכדאי לבחון היטב ב-2021
נדל"ן איכותי צילום: פיקסביי

השקעה בקרקעות - הדרך הטובה ביותר להרוויח מנדל"ן ב- 2021

על מנת להרוויח כסף מנדל"ן גם בשנת 2021, עליכם להתחיל להשקיע בקרקעות ולאו דווקא בדירות קיימות. ישנן כמה סיבות שהופכות את ההשקעה בקרקעות לכל כך משתלמת:

  • סכומי כניסה נוחים יותר - לעומת השקעה בדירות, ההשקעה בקרקעות מאפשר כניסה לתחום הנדל"ן במחירים הרבה יותר נוחים ושפויים. לדוגמא, השקעות נדל"ן בסכומים של עד חצי מיליון שקל נחשבות לממש יקרות בתחום הקרקעות, כאשר לעיתים תוכלו למצוא שטחים די גדולים למכירה במחירים של רכבים פרטיים.
  • רווחים גבוהים יותר - מחירי הדירות בישראל גבוהים מאוד ומסיבה זו הרווחים אינם יכולים להיות גבוהים מידי, מה גם שקיימת מערכת מיסוי מורכבת שעשויה לבטל את כדאיות הרכישה. רכישת קרקע, לעומת זאת, עשויה להסתכם ברווח פוטנציאלי של מאות אחוזים רק על הקרקע עצמה, שלא לדבר על אלפי אחוזי רווח במידה ויש די סבלנות להמתין עד סיום הבנייה.
  • מיסוי נמוך יותר - משום שערך הקרקעות אינו גבוה מידי, גם אם יש צורך בתשלום מיסים כלשהו, עדיין מדובר בסכומים נמוכים יחסית שלא יגרמו לכם להיכנס להרפתקה שגדולה עליכם.
  • לממש מתי שרוצים - כאשר רוכשים קרקע להשקעה ניתן לממש אותה בכל עת ותמיד קיים עליה רווח שגבוה מהריביות בבנק.

כך תבצעו את רכישת הקרקע בצורה  חכמה

על מנת שהקרקע שתרכשו אכן תפיק עבורכם את מירב הרווחים, עליכם לרכוש אותה בצורה חכמה, תוך התחשבות בדברים הבאים:

  • מיקום מנצח - יש להעדיף רכישת קרקעות להשקעה באזורי ביקוש, אזורים מתפתחים, כאלה שנמצאות באזורים מרכזיים, קרובות לצירי תחבורה ראשיים, קרובות לבנייה קיימת וקרובות למקומות שכולם רוצים לגור בהם (ליד הים, קרוב למרכז וכו').
  • תיזמון הרכישה - חפשו קרקעות הנכללות בתוכניות המצויות בהליכי שינוי ייעוד כמו רובע הים בחדרה, תוכנית הר/1202 בהוד השרון (מתחם 531) וכדומה. הדבר יבטיח לכם מחירי רכישה נמוכים (הקרקעות אינן זמינות לבנייה מיידית) אך שינוי היעוד שבדרך מעלה את הסיכוי לקצירת רווחים בסיום התהליך.
  • אפשרויות מימון - חלק מהיזמים של פרויקטים נבחרים מציעים אפשרויות מימון נרחבות ובתנאים משתלמים מאוד. באופן זה ההשקעה בקרקע חסרת נטל כלכלי כמעט ואתם תזכו ברווחים נאים תוך מספר שנים לא רב.

פנייה אל חברה נדל"נית - האופציה החכמה ביותר

הדרך שתקל עליכם בביצוע סקר השוק והרכישה של קרקעות שעומדות בקריטריונים שלעיל, היא באמצעות התקשרות עם חברה נדל"נית שתעזור לכם בתהליך. חברה שכזאת תבצע אפיון מקדים של הצרכים, הרצונות והתקציב שלכם ובהתאם לזאת תמצא עבורכם את הקרקע המשתלמת ביותר. ההתקשרות עם חברה מקצועית תעזור לכם גם במישורים נוספים, דוגמת מו"מ מול המוכרים, בירורים מול הרשויות ועוד. מעבר לזאת, נמליץ לכם גם להיות נמרצים ועצמאיים טרם הרכישה, להגיע אל הרשות המקומית ולבדוק את הסטטוס התיכנוני עבור הקרקע שהוצעה לכם, לגשת לבנק ולברר לגבי משכנתא וכמובן להתייעץ עם עורך דין לענייני קרקעות לגבי המיסוי הצפוי. ככל שתבצעו את הבדיקות הללו בצורה קפדנית יותר ותקפידו על הליך רכישה מושכל, כך יעלו הסיכויים שלכם לעסקה מנצחת שתפיק לכם רווחים גבוהים.

 

 

עסקאות נדל"ן נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד