י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אש קודש

קצין צה"ל צייץ ועורר סערה רבתית ברשת

תת האלוף לשעבר צייץ ברשת בגנות המתנחלים בכלל ומאחז 'אש קודש' בפרט, וחטף מהגולשים הרבים שחשפו לעין כל את דעותיו והצלחתו בזמן כהונתו בתפקיד | וחטף: באמת היו חסרים לנו אנשי צבא עם דעות משונות והזויות, חזור לפנסיה התקציבית שלך אדוני ועזוב אותנו במנוחה

קצין צה"ל צייץ ועורר סערה רבתית ברשת
אילוסטרציה. (למצולמים אין קשר לכתבה) צילום: Wisam Hashlamoun/Flash90

‏אילן פז, קצין צה"ל לשעבר בדרגת 'תת אלוף' צייץ ברשת בגנות המתנחלים בכלל ומאחז 'אש קודש' בפרט, וחטף מהגולשים הרבים שחשפו לעין כל את דעותיו והצלחתו בזמן כהונתו בתפקיד.

"הייתי מח"ט בנימין בתחילת שנות האלפיים" כתב פז והוסיף: "המאחז הלא חוקי אש קודש היה שני מופרעים שגרו באוטובוס. ההתפרעויות והאלימות כנגד הפלסטינים היו כמו היום, רק הרבה פחות. היום אש קודש הוא יישוב גדול, מפותח ומתפתח. האלימות-אותה אלימות. עד שלא יפנו אותם ועד שלא ימצו עמם את הדין-זה לא יפסק! בושה".

יעל שבח אלמנתו של הרב רזיאל ז"ל הגיבה לו ותהתה: ‏"‎מעניין.. אש קודש קרויה על שם אש קודש גילמור שנרצח כשהיית מחט ופיקדת על האזור ממנו יצא המחבל. (רמאללה)".

אלמנתו של גילמור ז"ל עצמו, ענבל. הגיבה וכתבה: ‏‎שלום מח"ט בנימין, נעים מאוד. הרוצחים של בעלי הגיעו עם אישורי VIP מגזרת בנימין, ביצעו את הפיגוע בירושלים וחזרו באין מפריע לגזרה, אחלה עבודה עשית שם. הבנתי שהיית ראש המנהל האזרחי ב-2002, תגיד הפרקטיקה של התעללות בפלסטינים שמוכרים אדמות ליהודים התחילה בתקופתך פוליטיקאי על מלא.

כתב 'מקור ראשון', אריאל שנבל הוסיף כי ‏האדם הזה קיבל ב-2003 הערה פיקודית חריגה על ״כשל ערכי״ בשמירה על קשר עם משפחות שכולות(!) באמת היו חסרים לנו אנשי צבא עם דעות משונות והזויות. חזור לפנסיה התקציבית שלך אדוני ועזוב אותנו במנוחה".

עיתונאי 'סרוגים' אברהם בלוך הוסיף ותקף: ‏"‎שלום כבודו. כאחד שגר בהתנחלות, אני זוכר את הנסיעות באוטובוסים הממוגנים, כשאמא שלי סותמת לי את האוזניים כדי שלא אשמע את דיווחי החדשות על איזה אנשים מתו באותו יום. רוצה לדבר על אותם רוצחים, או שאתה מתעקש לייחל לגירוש מתיישבים שזכותם על האדמה מחוץ לקו הירוק שוות ערך לזכותך בתוכו?".

העיתונאי אבישי עברי תקף: ‏"‎תחילת שנות האלפיים זאת לא התקופה בה כל שבוע נרצח יהודי בחדירה לישוב או בנסיעה בכביש בגזרת בנימין? כנראה היית מוצלח כמח"ט כמו שאתה כפוליטיקאי".

צה"ל מתנחלים אש קודש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד