כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
על מי ימליץ מחר לנשיא?

גדעון סער גודע את התקווה: "מטנפים, ואז מתחננים בוא חזור הביתה"

אם היה עוד קמצוץ של סיכוי שגדעון סער יתרכך ויפר את הבטחת הבחירות המרכזית שלו, הרי שהערב הוא שב ואומר בקול ברור וצלול כי לא יצטרף לממשלה בראשות נתניהו, תקף את החיזורים מצד הליכוד כצבועים והרגיע: "יום אחרי שנתניהו לא יכהן כראש ממשלה, השמש תזרח"

גדעון סער גודע את התקווה: "מטנפים, ואז מתחננים בוא חזור הביתה"
נתניהו וסער צילום: יונתן זינדל / מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר 'תקווה חדשה' גדעון סער נשא הערב (ראשון) דברים בכנס פעילים של המפלגה, בו ביקש להודות להם על פעילותם למענו והבאתו להישגו בחירות - ששה מנדטים. בדבריו התייחס גם לפלונטר הפוליטי ולא הצהיר על מי הוא מתכוון להמליץ לנשיא המדינה להטיל את הרכבת הממשלה, ומסתבר שהוא שומר את הקלפים צמוד לחזה.

בפתח דבריו אמר סער, "אמרתי דברים ברורים בעת הבחירות כי מי שרוצה שנתניהו יישאר, אני מבקש שלא יצביע בשבילי. ואני חוזר על זה שוב: לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו". סער סיפר לנוכחים כי הוא פנה לחברי ליכוד ואמר להם "חסלו את הביביזם לפני שהוא יחסל את הליכוד".

סער לא השאיר שום פתח לישיבה עם נתניהו: "זה מה שאני עושה בימים האלה. אני פועל כמיטב יכולתי כדי שתקום במדינת ישראל ממשלת שינוי שתחליף את נתניהו, אנחנו רוצים להקים ממשלת פיוס שתחבר מחדש בין חלקי העם הזה, שבו כולנו אחים, אני אומר מראש, לא משנה מה יהיו הלחצים ומי יהיו הלוחצים, זה לא ישנה דבר, נפעל בכל כוחנו להקמת ממשלת שינוי במדינת ישראל".

יו"ר 'תקווה חדשה' האשים את נתניהו בארבע מערכות הבחירות האחרונות ואמר: "מי הביא את ישראל לארבע מערכות בחירות בשנתיים, באף אחת מהן הוא לא השיג רוב בכנסת ועדיין (נתניהו) נאחז בקרנות המזבח? הוא זה שצריך להסיק מסקנות, לזוז הצידה ולאפשר לישראל להתקדם". סער דיבר על הלחצים מצד הליכוד; "אומרים לנו בואו ותקימו ממשלת ימין, אנחנו אומרים אנחנו בעד, אבל יש דבר אחד שלא תצליחו לעשות, לא תצליחו לכפות עלינו את נתניהו".

עוד תקף את החיזורים מצד חבריו בליכוד: "מצד אחד מטנפים, ומצד שני מתחננים, בוא חזור הביתה, לא אחזור, הבית שלנו הוא תקווה חדשה", הצהיר סער והמשיך, "לא נוותר על הערכים שלנו ולא על העקרונות שלנו, תפסיקו להפחיד את עם ישראל מבוקר עד לילה, יום אחרי שנתניהו לא יכהן כראש ממשלה, השמש תזרח. ישראל לא תלויה בכהונתו של אדם כזה או אחר, היום שאחרי זה יהיה בסדר".

בסוף דבריו התייחס במרומז גם לנפתלי בנט ומפלגתו ואמר, "לא הכל נמצא בידיים שלנו. אין אצלנו נימה של שיקולים אישיים ואני ויתרתי למפלגה שקיבלה מנדט אחד יותר מאיתנו, אך זה לא חשוב. הדבר החשוב הוא להגיע למטרה שנקבעה, כל העניינים האישיים הם משניים".

גדעון סער בנימין נתניהו מפלגת תקווה חדשה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד