ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"אין שמץ של אמת"

זה מה שיאמרו נציגי 'הליכוד' לנשיא? השר מכחיש

על רקע ניסיונות הקמת הממשלה והמגעים בשני הגושים, פרסם הכתב ירון אברהם ב'חדשות 12' את נושאי הדברים אשר יגידו נציגי מפלגת השלטון לנשיא ריבלין | אך לאחר כמה דקות, השר אוחנה הכחיש: "אין בכוונתי לומר שום דבר מסוג זה"

זה מה שיאמרו נציגי 'הליכוד' לנשיא? השר מכחיש
בנימין נתניהו ואמיר אוחנה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לקראת סבב ההמלצות אצל הנשיא שיחל מחר (שני), פרסם הערב כתב 'חדשות 12' ירון אברהם, כי נציגי 'הליכוד' צפויים להגיד לנשיא המדינה ראובן ריבלין כמה טענות, אשר יכולות לשכנע אותו להטיל את המנדט על בנימין נתניהו.

"אינך יכול להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה", יטענו נציגי 'הליכוד' וימשיכו, "אלא על מי שיש לו את מספר הממליצים הגבוה ביותר".

בנוסף, הם יטענו: "כי אין צידוק ציבורי להטיל על בנט וכי 'הליכוד' מוכן לשיתופי פעולה שלא נראו עד כה", כך דיווח כאמור, ירון אברהם.

נציג 'הליכוד' שיגיע מחר לבית הנשיא השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, מיהר להכחיש: "מאוד מחבב ומעריך את ירון אברהם, אבל צפיתי כרגע בדבריו בחדשות 12, בהם הוא מתיימר לומר מה נאמר מחר, אופיר אקוניס ואני לנשיא".

"אין בדברים שמץ של אמת, בפרט לא באמירה ש"הליכוד מוכן לשיתופי פעולה שטרם נראו כמותם". חד משמעית: אין בכוונתי לומר שום דבר מסוג זה", סיכם.

יצוין כי נציגי 'הליכוד', השרים אופיר אקוניס ואמיר אוחנה יהיו הראשונים להמליץ מחר בשעה 9:30 בבוקר בפני הנשיא על מועמדם לראשות הממשלה - הלא הוא בנימין נתניהו.

מפלגת הליכוד אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד