י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"נבחרת בקולותינו"

הדרישה שיציגו ב'יהדות התורה' לנשיא ריבלין

נציגי יהדות התורה שצפויים להגיע מחר לבית הנשיא ולהמליץ על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה, יידרשו ממנו שיפעל להקמת ממשלת ימין יחד עם גדעון סער | "כמו שהנשיא פעל לאחדות לאומית, כעת שיפעל לממשלת אחדות ימנית"

הדרישה שיציגו ב'יהדות התורה' לנשיא ריבלין
גפני וליצמן בבית הנשיא צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ב'יהדות התורה' לא צפויים לשנות ממנהגם ומחר (שני) יגיעו למעונו של נשיא המדינה וימליצו על בנימין נתניהו כח"כ שיקבל את המנדט להרכבת הממשלה, אך מסתבר כי הם יציבו בפני ראובן ריבלין דרישה נוספת.

יהודה שלזינגר מפרסם ב'ישראל היום' שהחרדים צפויים לטעון בפני הנשיא ריבלין כי הוא נבחר לתפקידו בקולותיהם ובקולות הימין ובשל כך עליו לפעול ולקדם ממשלת ימין יחד עם גדעון סער.

לבית הנשיא יגיעו מטעם 'יהדות התורה'; משה גפני, יעקב ליצמן, אורי מקלב ומאיר פרוש, שידרשו כאמור מהנשיא לא רק להטיל את המנדט על נתניהו אלא אף לפעול באופן אקטיבי להבאת סער למחנה הימין.

סגן שרת התחבורה, אורי מקלב, חבר צוות המו"מ של יהדוה"ת אמר ל'ישראל היום': "כמו שהנשיא פעל לאחדות לאומית, כעת שיפעל לממשלת אחדות ימנית".

הדברים מגיעים לאחר שהערב נשא גדעון סער נאום בפני פעיליו וחזר על התחייבותו שלא לשבת יחד עם נתניהו: "אמרתי דברים ברורים בעת הבחירות כי מי שרוצה שנתניהו יישאר, אני מבקש שלא יצביע בשבילי. ואני חוזר על זה שוב: לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו". סער סיפר לנוכחים כי הוא פנה לחברי ליכוד ואמר להם, "חסלו את הביביזם לפני שהוא יחסל את הליכוד".

ראובן ריבלין יהדות התורה אורי מקלב בנימין נתניהו גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד