ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הנטישה החלה?

דיווח: בכיר 'ימינה' שוקל לפרוש מנפתלי בנט

על רקע המגעים להרכבת ממשלה, מועמד 'ימינה' אלון דוידי שוקל לעזוב את מפלגתו, כמה חודשים ספורים לאחר שהצטרף, זאת באם תחבור לגוש השמאל | האחרון, שממעט להתראיין - מסרב להתייחס | והוא לא היחיד, גם איילת שקד מתנגדת בתוקף לממשלה שכזו

דיווח: בכיר 'ימינה' שוקל לפרוש מנפתלי בנט
אלון דוידי צילום: מתוך פייסבוק

למרות שנכנס רק לקראת מערכת הבחירות הנוכחית, בכיר 'ימינה', אלון דוידי, שעדיין מכהן כראש העיר שדרות וזוכה בה לאהדה רבה, שוקל לעזוב את מפלגתו ולחזור לראשות העיר. כך דווח הערב (ראשון) ב'חדשות 0404'.

על פי הדיווח, דוידי קרוע מהאפשרות ש'ימינה' תשב עם מפלגות השמאל, תחלוק שולחן עם מס' 7 במפלגת העבודה אביתיסאם מרעאנה, 'מרצ' ויאיר לפיד ומתקשה לראות את עצמו בממשלה כזאת.

בנוסף, סביבתו הקרובה טוענת כי גם אי הוודאות לגבי סיכוייו לקבל תפקיד שר סביב שולחן הממשלה, גם מקרבת את החלטתו לפרוש מ'ימינה' ולחזור לתפקידו כראש עיריית שדרות. האחרון, שמסרב להתראיין, בחר לא להגיב.

שמו של דוידי כמו גם של בכירת ההנהגה המשותפת איילת שקד עלה גם בדיווח ברדיו 'קול חי', לפיו השניים התנגדו בישיבת סיעה של 'ימינה' להצטרף לממשלה שבראשותה יעמדו בנט ולפיד ברוטציה.

בתוך כך, יו"ר 'תקווה חדשה' נשא הערב נאום ראשון לאחר פרסום תוצאות האמת, וחזר על המסר מלפני הבחירות, כי לא יצטרף לממשלה שנתניהו יעמוד בראשה, זאת למרות הלחצים הכבדים.

"אמרתי דברים ברורים בעת הבחירות כי מי שרוצה שנתניהו יישאר, אני מבקש שלא יצביע בשבילי. ואני חוזר על זה שוב: לא נצטרף ולא נתמוך בממשלה בראשות נתניהו", אמר בכנס המפלגה.

אלון דוידי שדרות איילת שקד נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד