י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
נושמים לרווחה

לקראת הסרת המסכות? זו ההחלטה שהתקבלה בתום הדיון

בצוות הטיפול במגיפות של משרד הבריאות החליטו הערב לאמץ את עמדת ממונה הקורונה פרופסור נחמן אש בסוגיית המסכות באוויר הפתוח | בתום דיון ממושך הוחלט לתמוך בהסרתן באוויר הפתוח בזמן הקרוב 

לקראת הסרת המסכות? זו ההחלטה שהתקבלה בתום הדיון
אילוסטרציה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לאחר מספר לא מבוטל של דיונים ולאור הירידה המתמשכת בתחלואה בקורונה והמשך מבצע החיסונים, בצוות הטיפול במגיפות של משרד הבריאות החליטו הערב (ראשון) לתמוך בהצעה להסרת המסכות בשטח פתוח.

כאמור, בעקבות הירידה בתחלואה, הוחלט במשרד הבריאות לאמץ את עמדת ממונה הקורונה פרופסור נחמן אש בסוגיית המסכות באוויר הפתוח זאת בניגוד לעמדתה של יו"ר שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרועי פרייס. בתום דיון הוחלט לתמוך בהסרתן באוויר הפתוח בזמן הקרוב.

מוקדם יותר היום עדכן מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, כי בהמשך לבקשת צה"ל ולאחר התייעצות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות, החליט לשעות לבקשת צה"ל ולהחריג חלק מהיחידות - בעלי 90% מתחסנים ומחלימים, מחובת עטיית המסכות, במסגרת פיילוט לתקופה של 3 חודשים.

במשרד הבריאות הוסיפו אז כי "חשוב להדגיש לגבי הציבור הכללי, שעמדת משרד הבריאות היא להמשיך ולעטות מסכות עד להודעה חדשה", אולם כאמור, הוחלט הערב לבטל את התקנה בקרוב.

מסכות קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד