ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"עד שיבהיר"

פעילי ימין מחוץ לבית הנשיא: "לא להמליץ על נתניהו"

על רקע השיחות להרכבת ממשלה. עשרות פעילי ימין הפגינו אמש וקראו לא להקים ממשלה שנתמכת על ידי רשימה ערבית: "אנחנו נרד מטה מטה" | בנוסף קראו למפלגות הימין שלא להמליץ על נתניהו: "עד שיבהיר שלא יתמוך בממשלה שנשענת ערבים"

פעילי ימין מחוץ לבית הנשיא: "לא להמליץ על נתניהו"
מחאה מול בית הנשיא צילום: פלאש 90

בזמן שברקע עוד נשקלת האפשרות לממשלה בהימנעות 'רע"מ', כמה עשרות פעילי ימין הפגינו אתמול (ראשון) מול ביתו של הנשיא, בקריאה לא להקים ממשלה שנשענת על מפלגה ערבית.

''תחת השותפות של עבאס אין סיכוי להתיישבות ביהודה ושומרון", טענה יו"ר תנועת 'נחלה' דניאלה וייס והמשיכה, "חברי ליכוד משכילים לא קולטים את האבסורד בצירוף תנועה איסלאמית למדינת היהודים".

"אני פונה באזהרה לנתניהו ולחברי הליכוד - אם חלילה נשתף פעולה עם שונאי ישראל ונעלה אותם מעלה מעלה - אנחנו נרד מטה מטה", הוסיפה.

חבר הנהלת 'נחלה' נחמיה וייס, שהשתתף בהפגנה, היה יותר נחרץ בהתקפתו נגד 'הליכוד': "אם הליכוד היא מפלגה לאומית היא לא יכולה לתת פגיעה כזו בלאומיות ישראל. כשהליכוד פותח פתח קטן של ערעור וגמגום - אצל העבודה זה הופך לשיטפון, לא מוותרים על עקרונות של 70 שנה בגלל בעיה זמנית".

"אנו קוראים למפלגות הימין לא להמליץ על נתניהו לראשות הממשלה עד שיבהיר שלא יתן יד לממשלה שנסמכת על ערבים'', הוסיף.

בתוך כך גם היום, עם הגעת נציגי רשימות הכנסת, צפויה להתקיים מחאה של משפחות שכולות ונפגעי טרור, כנגד האפשרות שתוקם ממשלה בהימנעות מפלגה ערבית.

בית הנשיא הפגנת פעילי ימין מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד