ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
המשיכו להעתיר

בחסדי שמים: נעמה בת ה-17 התעוררה

נעמה הר-כסף בת ה-17 נפצעה בתאונת דרכים מזעזעת בשבוע שעבר בה נקטף בחטף אביה הר"ר חיים ז"ל, היא אושפזה בבית החולים כשהיא מחוסרת הכרה. הבוקר, בחסדי שמים, היא התעוררה

בחסדי שמים: נעמה בת ה-17 התעוררה
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

אחרי חמשה ימים שבהם הייתה מאושפזת ללא הכרה, נעמה הר כסף - בת ה-17 שנפצעה בתאונת הדרכים בה נהרג אביה חיים הר כסף ז"ל - התעוררה.

במשך חמישה ימים התפללו כולם לרפואתה של נעמה ששכבה בבית החולים רמב"ם שבחיפה כשמצבה קשה מאוד, ומספר פעמים עדכנו על הידרדרות במצבה - דיווחים שהוזמו על ידי אמה.

כזכור, ביום שלישי האחרון נסעו בני משפחת הר כסף לטיול בצפון, כשהאב נוהג ברכב אחד והאם ברכב אחר. כשהגיעו לכביש 6 סטה רכבו של האב והתנגש בקיר. הוא נהרג במקום, נעמה פונתה לבית החולים שם היא עדיין מאושפזת כשהבן כבן השנתיים, שנפצע גם הוא בתאונה, שוחרר מבית החולים במצב טוב.

בני המשפחה מיהרו מייד לאחר הקבורה לבית החולים לשהות לצד הבת הצעירה. "אנחנו מצפים לנס, מקווים שהיא תצא מזה", אומר אחד מבני המשפחה ששוחח עם 'בחדרי חרדים'. "המשפחה מרוסקת, אבל אנחנו אנשים חזקים. "זה אסון בלתי נתפס. עכשיו רק מחכים שהבת תתאושש מהפציעה". שמה לתפילה: נעמה בת רויטל שרה.

כאמור, היום לפנות בוקר הודיעה אמה כי היא התעוררה בחסדי שמים. "נעמה שלי ערה בחסדי השם", כתבה האם "ועכשיו צריך להתפלל שתהיה בריאה וחזקה", היא הוסיפה.

חיים הר כסף בית החולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד