י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בדרך לממשלה בראשות בנט?

מקום 3 ב'ימינה' הודיע על פרישה ולא יושבע

יממה לפני ההשבעה: אלון דוידי ראש עיריית שדרות ומקום 3 ברשימת ימינה בכנסת הודיע על פרישה מתפקידו | ההודעה מעלה חשש בדבר כוונותיו של יו"ר מפלגתו נפתלי בנט

מקום 3 ב'ימינה' הודיע על פרישה ולא יושבע
אלון דוידי צילום: פלאש 90

יממה קודם ההשבעה לכנסת ה-24, ראש עיריית שדרות מי ששובץ במקום 3 ב'ימינה' מודיע על פרישה מהרשימה והוא לא יושבע לכנסת מחר, מה שמעלה חשש על כוונותיו של בנט.

אלון דוידי הודיע הבוקר (שני) כי הוא מבקש שלא להשתלב בכנסת הבאה, אתמול דווח כי הוא מתנגד לרעיון להקמת ממשלת שמאל בראשות בנט וכן מבקש לכהן בתפקיד שר.

דוידי יישאר בתפקיד ראש עיריית שדרות ואת מקומו בכנסת תתפוס עידית סילמן שהייתה בעבר במפלגת הבית היהודי ואף כיהנה בכנסת לתקופה קצרה.

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי מסביר הבוקר את החלטתו ואומר: "החלטתי להישאר בתפקידי כראש העיר שדרות כעת. הצטרפתי לימינה מתוך אמון עמוק במנהיגותו של נפתלי בנט ומתוך אמונה בערכי התנועה, ערכים של אהבת העם והארץ, ביצועיסטיות ושליחות ציבורית עמוקה, ועודני מאמין במפלגה ובחבריי לדרך. אני מודה לחברי וידידי, יו"ר התנועה נפתלי בנט, ומגבה אותו בפעולותיו להבאת ממשלת יציבה ומתפקדת לישראל".

יו"ר ימינה נפתלי בנט מסר: "אלון דוידי הוא חבר ומנהיג ערכי ומוכשר. אלון החליט להישאר בתפקידו כראש העיר שדרות ולכן לא יושבע כחבר כנסת. אלון ממשיך בימינה והוא יוביל את הפעילות המוניציפאלית של התנועה במלוא התנופה".

 

אלון דוידי מפלגת ימינה פרישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד