י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בעקבות הקורונה

חשיפה: מחוללי חמצן נמכרים לגורמים פרטיים

מחוללי החמצן נכנסו לחיינו מיד כשהתפרצה הקורונה בארץ, ונכנסו לשימוש ביתי ואישי לאחר תקופה קצרה מאד. המכשיר הזה הציל חיים של רבים מהחולים הקשים בבתי החולים ומנע הידרדרות במצבם של אלה שכמעט הגיעו לבית החולים במצב קשה, לאחר שעשו בו שימוש ביתי נכון. ומסתבר, שרבים, ניסו להשיג את המכונות הללו באופן פרטי

חשיפה: מחוללי חמצן נמכרים לגורמים פרטיים
מחוללי חמצן צילום: אריאל מדיק

מי חשב אי פעם שמכונות כמו מחוללי חמצן יהיו בשימוש תדיר כל כך שימכרו גם לגורמים פרטיים? הקורונה הוכיחה לנו שזה אפשרי, ויותר מזה, זה יכול להציל חיים!

בשנה האחרונה ערכנו היכרות עם כמה מכשירים רפואיים שבימים רגילים לא היה לנו מושג וחצי מושג למה הם משמשים ואיך הם יכולים לעזור לנו. אבל המכשירים היותר פופולאריים שהצילו חיים של אנשים רבים בתקופת הקורונה, היו, איך לא, מחוללי החמצן.

מחוללי החמצן נכנסו לחיינו מיד כשהתפרצה הקורונה בארץ, ונכנסו לשימוש ביתי ואישי לאחר תקופה קצרה מאד. המכשיר הזה הציל חיים של רבים מהחולים הקשים בבתי החולים ומנע הידרדרות במצבם של אלה שכמעט הגיעו לבית החולים במצב קשה, לאחר שעשו בו שימוש ביתי נכון. ומסתבר, שרבים, ניסו להשיג את המכונות הללו באופן פרטי.

ונתחיל מתחילה: מה קרה שמחולל חמצן הפך למוצר קריטי?

כולנו יודעים שכדי לחיות אנחנו חייבים חמצן. בלי חמצן - אין חיים. רמת חמצן תקינה בגוף נמדדת על פי אחוזי רמת החמצן בדם. כאשר רמת החמצן בדם יורדת מתחת לאחוז מסוים - מה שקורה בדרך כלל במחלת הקורונה, דלקת ריאות, או כל מחלה אחרת של דרכי הנשימה והריאות, היכולת שלנו לתפקד כראוי יורדת בצורה משמעותית ויכולה בהמשך, אם המצב מידרדר גם לסכן חיים ממש.

וכאן, נכנס תפקידו של מחולל חמצן. כאשר תפקוד הריאות יורד, והן כבר לא מסוגלות לסנן ולהפיץ את החמצן אל כל הגוף, מחולל החמצן נכנס לפעולה ומתחיל לסייע לפעולת הריאות ולהקל מעליהן את העומס. עד לא מזמן מחוללי החמצן היו נחלתם של בתי החולים בלבד או של מוסדות רפואה כאלה ואחרים, אבל בשנה האחרונה נכנסו מחוללי החמצן לשימוש ביתי באופן יוצא דופן. חולים רבים שהעדיפו להישאר בטיפול ביתי מאשר להתפנות לבתי החולים נעזרו במכשיר מחולל חמצן כדי למנוע הידרדרות במצבם ואף לשפר אותו פלאים.

מחולל חמצן נייד הוא למעשה מכונה הפועלת בעזרת חשמל, ושואבת אויר מהסביבה הקרובה ומייצרת ממנו אויר המועשר בחמצן בכמות גבוהה מהרגיל. את האויר המועשר הזה מחדירה המכונה אל האדם המחובר אליה על ידי צינורות המצויים באפו. כך, יכול המטופל לקבל חמצן בכמות תקינה וטובה לכל חלקי גופו ורמת החמצן בדמו חוזרת לכמות התקינה שלה. הגוף שלו מסוגל להתגבר על המחלה בעזרת כמות החמצן הטובה שהגוף מתחיל לקבל בעזרת מחולל החמצן ומצבו משתפר אט אט.

מחולל החמצן המבוקש – בהישג יד לפרטיים

מחולל החמצן מהווה חלק בלתי נפרד מכל ציוד רפואי מציל חיים והוא מצוין ובטוח לשימוש אישי וביתי, בשונה מבעבר, אז מחוללי החמצן היו גדולים ומגושמים. כיום, כבר לשימוש ביתי, ללא חשש מסכנת שריפה כמו שהיה בעבר. מחוללי החמצן של ימינו מסננים אויר מועשר בכמות קצובה בכל רגע נתון, והם נוחים לשימוש, יעילים ובטוחים לחלוטין. גם התחרות שהתחילה בשנה האחרונה בין החברות המייצרות את מחוללי החמצן, הוזילה בצורה משמעותית את המחיר שלהם.

עקב הצורך הגובר בשנה האחרונה, עקב מגפת הקורונה, במחוללי חמצן, כמות הרכישות של מכשירים אלו, כמו גם דפיברילטור (מכשיר החייאה) עלתה גם בקרב מוסדות רפואה שונים, ארגוני סיוע ועזרה למכשור רפואי ואפילו לשימוש ביתי ואישי.

ורגע אחד לפני שרוכשים מחולל חמצן...
לפני שאתם רצים לקנות אחד כזה, שיהיה לכל מקרה שלא יבוא, חשוב שתזכרו כי חובה לקנות את מחולל החמצן אך ורק במקום מאושר ומוסמך, בדיוק כמו שאתם קונים כל ציוד רפואי אחר שמטרתו הצלת חיי אדם. מכשיר
מחולל חמצן הינו מכשיר אשר אחזקתו בבית פרטי דורשת שמירה הדוקה של הוראות היצרן, ולכן רק רכישה ממקום אמין ובטוח יכולים להבטיח לכם מכשיר איכותי ומציל חיים לשימוש ארוך טווח יחד עם שירות מהיר, מקצועי ואמין במקרה הצורך.

מחוללי חמצן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד