י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"בעל הסיכוי הגבוה"

עם 7 מנדטים: 'ימינה' ממליצה על בנט

על רקע השיחות והמגעים בסוף השבוע האחרון, נציגי רשימת 'ימינה' הודיעו הבוקר בסבב ההתייעצות לנשיא, כי ימליצו על ראש מפלגתם: "אפשר להקים ממשלה טובה" | בנוסף, שקד ביקשה מהנשיא כי יטיל את המנדט על בנט בסבב השני: "אם הנשיא יטיל על מועמד אחר בסבב הנוכחי"

עם 7 מנדטים: 'ימינה' ממליצה על בנט
נפתלי בנט צילום: מתוך הוידאו

כשהיא עם מספר חד-ספרתי של חברי כנסת, סיעת 'ימינה' הודיעה היום (שני) כחלק מסבב ההתייעצות של הנשיא, כי הם החליטו להמליץ על ראש מפלגתם, נפתלי בנט.

"אני חושבת שבחירות חמישיות זה אסון למדינה", טענה איילת שקד והמשיכה, "אני רוצה להפיח תקווה. אני חושבת שאפשרי להקים ממשלה טובה. המועמד שלנו זה נפתלי בנט".

"אנחנו חושבים שגם בסיבוב הזה בנט הוא העל הסיכויים הגבוהים ביותר להרכיב ממשלה. בנט היחיד שיכול להרכיב ממשלה מול שיח החרמות", הוסיפה.

גם חבר המפלגה מתן כהנא, נימק: "אנחנו חושבים שגם בסיבוב הזה בנט הוא העל הסיכויים הגבוהים ביותר להרכיב ממשלה. בנט היחיד שיכול להרכיב ממשלה מול שיח החרמות".

ריבלין ניסה להקשות ושאל אם מועמד אחר שהם תומכים בו, שקד הזדרזה להצהיר: "לא, אנחנו לא רוצים להתייחס לזה. אנחנו יכולים להגיד מה שאמרנו לפני כל מערכת הבחירות".

"אנחנו מפלגת ימין ולכן אנחנו חושבים שראש הממשלה הוא ימין. וכזהו נפתלי בנט", הוסיפה.

לצד ההמלצה, שקד ביקשה מהנשיא להמליץ על בנט בסבב השני, אם עכשיו יבחר להמליץ על מועמד אחר והוא יכשל בהרכבת הממשלה.

"אנחנו חושבים שבנט הוא עם הסיכוי הגובה ביותר. אני רוצה להגיד שאם אני הנשיא יטיל על מועמד אחר, הבקשה שלנו זה לעשות סבב התייעצות נוספות, ושבנט יקבל את הצ'אנס השני", ביקשה.

כהנא מצידו, מיהר להבהיר: "אנחנו חושבים שגם בסיבוב הזה בנט הוא העל הסיכויים הגבוהים ביותר להרכיב ממשלה. בנט היחיד שיכול להרכיב ממשלה מול שיח החרמות".

כזכור, מוקדם יותר היום הודיע מועמד מספר 3 במפלגה, אלון דוידי, כי החליט לפרוש מהרשימה: "החלטתי להישאר בתפקידי כראש העיר שדרות כעת. הצטרפתי לימינה מתוך אמון עמוק במנהיגותו של נפתלי בנט ומתוך אמונה בערכי התנועה, ועודני מאמין במפלגה ובחבריי לדרך".

"אני מודה לחברי וידידי, יו"ר התנועה נפתלי בנט, ומגבה אותו בפעולותיו להבאת ממשלת יציבה ומתפקדת לישראל", הוסיף דוידי.

יו"ר ימינה נפתלי בנט מסר: "אלון דוידי הוא חבר ומנהיג ערכי ומוכשר. אלון החליט להישאר בתפקידו כראש העיר שדרות ולכן לא יושבע כחבר כנסת. אלון ממשיך בימינה והוא יוביל את הפעילות המוניציפאלית של התנועה במלוא התנופה".

מפלגת ימינה נפתלי בנט איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד