י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
כיוון מפתיע

מצעד העריקים: הליכוד פיתה ח"כ מישראל ביתנו ונכשל

חבר הכנסת חמד עמאר סירב להצעה מפנקת שהביא אליו שר מהליכוד ואף חשף אותה לעין כל | בליכוד לא מסתפקים בעריקים מרשימתם של גנץ וסער אלא גם מזו של אביגדור ליברמן, ישראל ביתנו

מצעד העריקים: הליכוד פיתה ח"כ מישראל ביתנו ונכשל
ח"כ חמד עמאר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

המירוץ לעריק: הפוליטיקה בישראל נקלעה לפלונטר. ואזרחי ישראל מתחילים להיערך לאפשרות של בחירות חמישיות תוך שנתיים. בתוך כך הבהיר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הספיקה לו הממשלה הפריטטית עם בני גנץ והפעם פניו למשילות בממשלה ימנית יציבה.

לצורך כך ולאור נתוני תוצאות הבחירות. החלו לפעול בליכוד למציאת עריקים במפלגות השונות. בעיקר במפלגת כחול לבן של גנץ, ותקווה חדשה של סער. עריקים שימציאו לליכוד את האצבעות הנדרשות ל-61. במקרה של עריקים בודדים בלבד. יוכל נתניהו להביא את בנט ביתר קלות לממשלה בראשותו.

בתוך כך, על פי הדיווח הערב של אנה ברסקי ב'מעריב', בכנס פוליטי של מפלגת 'ישראל ביתנו' שהתקיים הערב (שני) בשפרעם, סיפר סגן ראש העיר למאות הנוכחים כי שר בכיר בליכוד פנה אליו בשבוע שעבר וביקש לארגן לו פגישה עם ח"כ חמד עמאר.

על פי דברי סגן ראש העיר, הפגישה המדוברת אכן התקיימה ובמהלכה הוצעה לח"כ חמד עמאר 'חבילת עריק'. החבילה כללה 'תפקיד שר בכיר, שריון ברשימת הליכוד, תקציבים ועוד בונוסים למיניהם'.

כפי שאנו נוכחים חמד סירב להצעה, ואף חשף אותה לעין כל. אך המעניין הוא כי בליכוד לא מסתפקים בעריקים מרשימתם של גנץ וסער אלא גם מזו של אביגדור ליברמן, ישראל ביתנו.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו קואליציה חמד עמאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד