י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
גֶּשֶׁם נְדָבוֹת תָּנִיף

צפו: גשם של שטרות כסף נחת על באר שבע

תושבי העיר באר שבע הופתעו בצהרי היום כאשר גשם שטרות של 200 ו-50 שקלים התעופפו באוויר ופוזרו על פני רדיוס רחב. הנוכחים הסתערו והצליחו לאסוף כמה אלפים. כאשר את השאר אספה המשטרה

צפו: גשם של שטרות כסף נחת על באר שבע
שטרות צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על מחזה שכזה, לא חלמו תושבי שכונת רמות בבאר שבע. אתמול (ראשון) בשעות הצהריים החלו להתעופף להם אלפי שטרות כסף בסכומים של 200 ו-50 שקלים, ובסך הכל למעלה מ-140 אלף שקלים.

התושבים ההמומים עצרו במקום והביטו במחזה בפליאה, חלקם שלפו טלפונים והחלו לצלם וחלקם אף החלו לאסוף את השטרות. "תראו מה זה, כל הכביש פה כסף", אמר אחד מהם. "שטרות... שטרות.. מאתיים שקל, חמישים שקל, הכל פה מלא בכסף".

צוות בלשים שעבר במקרה בסביבה ראה אנשים מסתערים על השלל, הזעיק תגבורת והמשטרה אספה את שאר הכסף שנמצא. המשטרה מעריכה כי כמה אלפי שקלים נלקחו על ידי עוברי אורח. 

על פי הדיווח במאקו, כרגע יש 2 אזרחים שטוענים לכסף. אחד מהם פירסם פוסט ובו נטען כי הכסף מיועד להצלת חייה של ילדה שנקלעה למצוקה. הוא ביקש מאלו שלקחו - להשיב אליו את הכסף. האזרח השני אמר למשטרה שהכסף שלו וגרסתו נבדקת. בשיחה של חדשות 12 עם אותו אזרח, הוא טען כי 117 אלף ש"ח כבר הושבו אליו, מתוך 148 אלף שפוזרו. לדבריו, הכסף התפזר מתוך רכב בשעות הלילה, והנהג לא שם לב לאירוע.  

 

באר שבע שטרות כסף חלוקת כסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד