י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
שעות אחרי העדות

העד מתלונן: מאיימים עלי, שינו את הערך שלי בויקיפדיה

שעות אחרי שסיפק כותרות רבות ועדותו הסתיימה, מנכ"ל וואלה לשעבר מתלונן כי הוא חושש לחייו בעקבות איומים שהוא מקבל ברשתות החברתיות מאז פתח את הפה על ראש הממשלה וסביבתו

העד מתלונן: מאיימים עלי, שינו את הערך שלי בויקיפדיה
נתניהו מגיע למשפט צילום: אורן בן חקון, לע"מ

בבית המשפט התייצבו הבוקר (שני) הנאשמים בתיק 4,000 ובהם מנכ"ל 'וואלה' לשעבר אילן ישועה, ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני הזוג אלוביץ'. 

לאחר שהעיד במשך שעה ארוכה, במשפט שצפוי להימשך חודשים ארוכים ואולי אף שנים, התלונן ישועה בפרקליטות: קיבלתי איומים ברשתות החברתיות ושינו שוב את ערך הויקיפדיה שלי. על פי הדיווח של אביעד גליקמן ב'חדשות 13', מדובר על מסר מאיים שישועה קיבל בפייסבוק.

במהלך עדותו היום טען ישועה כי כבר ב-2012, "היו בקשות להציג את ראש הממשלה ורעייתו באופן חיובי. היו מורידים לי הנחיות, ואני הייתי מוריד את זה למטה בשרשרת הפיקוד באתר".

"המכניזם של ההשפעה היה די פשוט", תיאר, "אני מקבל מייל או וואטסאפ משאול, מאיריס או משניהם. גורמי התיווך היו ניר חפץ וזאב רובינשטיין. שאול אמר לעשות כל מה שניר חפץ מבקש. שאם שרה תתרגז - ביבי לא יחתום". בשלב מסויים התפרצה לעברו איריס אלוביץ', וזעמה: "כמה אתה יכול לשקר?".

ישועה הוסיף כי הוא ואלוביץ' כינו את נפתלי בנט "הדתי השובב". לדבריו, "קיבלתי סדרה של מסמכים שמשמיצים את בנט, למשל שאשתו דתיה אבל עבדה במסעדה לא כשרה. העבירו לי חומר על בנט ואמרו לי: 'תעשה על זה אייטם'".

אילן ישועה תיק 4000 בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד