ב' ניסן התשפ"ד
10.04.2024
לא נבהל מהאיומים

בן גביר מצהיר: "אם נלך לבחירות - נסיים עם 12 מנדטים"

בעקבות סירובם להיכנס לממשלה בהימנעות עבאס, מועמד 'הציונות הדתית' התייחס לדיווחים לפיהם 'הליכוד' יפעל שלא יעברו את אחוז החסימה: "אנחנו לא נסיים עם שישה" | בנוסף טען: "אני לא ממשיכו של הרב כהנא"

בן גביר מצהיר: "אם נלך לבחירות - נסיים עם 12 מנדטים"
איתמר בן גביר צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן-גביר מתחיל להתרגל לתפקידו החדש כחבר כנסת, והיום (שני) התראיין ב'כאן 11' לקראת השבעתו מחר לתפקיד חבר בכנסת ישראל.

בן-גביר, התייחס לדיווחים לפיהם מפלגת השלטון תפעל לכך שלא יעבור את אחוז החסימה: "אני מניח שאם אנחנו נלך לבחירות על הרקע, אנחנו לא נסיים עם 6 אלא עם 12 מנדטים".

בנוסף, הח"כ החדש מטעם 'הציונות הדתית' לא פסל את הטענה כי קיבל הצעה להיות שר: "אני לא מתייחס לדברים האלה. אני לא מתייחס מה הציעו ומה לא. אני אסיר תודה לנתניהו. יש לנו הכרת הטוב, אבל יש לי ביקורת עליו".

"חלילה, אנחנו מצילים אותו ואת כל הימין כולו", התייחס לטענה כי הם הורסים לנתניהו והמשיך, "לא בנט ולא סער, אם הם חושבים איכשהו ללכת עם 'הרשימה המשותפת', הם יודעים שאין מזה דרך חזרה".

על התנועה של הרב כהנא, אמר: "אני חושב שעשו עוול גדול מאוד לתנועת 'כך'. אני רואה בכנסת את התנועות שמסתובבות - כמו 'בל"ד', אם היא מסתובבת כאן, אז תנועת 'כך' לא יכולה?".

"הרב כהנא היה אדם שכול כולו מסר למען מדינת ישראל. אני לא כל מה שהוא אמר, אני בא לעשות. אני לא ממשיך דרכו", סיכם.

איתמר בן גביר הציונות הדתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד