י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
במהלך החג

הפורצים גנבו פאות בשווי 100,000 דולר; צפו

משטרת ניו יורק חוקרת פשע שהביא לנזק הנאמד במעל 100,000 דולרים, משלושה עסקים קטנים בשדרה ה-13 בבורו פארק בשני הימים האחרונים של פסח | בנוסף שני עסקים מעל ומתחת לחנות הפאות נפרצו גם הם וניזוקו

הפורצים גנבו פאות בשווי 100,000 דולר; צפו
פריצה לחנות פאות צילום: בורו פארק 24

משטרת ניו יורק הגיעה אתמול (שני) לחנות 'שיעלע'ס פאות', הנמצאת בשדרה ה-13 בבורו פארק, ולקחה טביעת אצבעות ועוד ממצאים מהזירה, לאחר שגנבים פרצו אליה במהלך שני הימים האחרונים של חג הפסח ורוקנו לה את הסחורה.

המשטרה שוחחה עם הבעלים שנשברה מעוגמת הנפש לשמע המילים - "גנבים פרצו לעסק שלך", נאמר לה. היא סיפרה בייאוש כי אלפי פאות ששווין הכולל נאמד ביותר מ-100,000$ נגנבו, ובין 2000 ל-3,000$ במזומן נגנבו מהקופה, "אולי זה היה יותר, מי יודע? אני צריכה לעשות את החשבון עדיין". כך סיפרה לאתר BoroPark 24. "זה נורא, הייתי צריכה את הכסף כדי לשלם את השכירות שלי".

היא אמרה כי אינה יודעת מתי בדיוק נשדדה החנות שלה, "היינו בחג בחופש מחוץ לאזור" אמרה. "הבוקר נכנסנו מיד לחנות, וקיבלנו הלם, הם לקחו הכל מכאן, כל הארון שלי וכל המגירות האלה ריקות, המשטרה באה לקחת טביעות אצבעות". היא הגישה תלונה במשטרה.

בנוסף דווח גם כי פורצים פרצו גם למשרד של רופא שיניים בקומה העליונה, שם נגנבה מכונה מסוימת ומזומנים, בנוסף, נגנבה קופה רושמת מחנות נוספת שנמצאת בקומה התחתונה מתחת לחנות הפאות.

סלון פאות פריצה לחנות בורו פארק שביעי של פסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד