י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מינויים ב'משפחה': אליטוב ושולמן עורכים, ארליך ופלר סגנים

העיתון 'משפחה' השתדרג מהשבוע • כלפי פנים: אריה ארליך וישראל פלר ישמשו כסגני עורכים של 'חדשות משפחה', לצידם של העורכים יוסי אליטוב ואליעזר שולמן • כלפי חוץ: עיצוב חדש, טורים חדשים, והפרדת החדשות מהמגזין • כל הפרטים

מינויים ב'משפחה': אליטוב ושולמן עורכים, ארליך ופלר סגנים

שידרוגים במערכת 'משפחה': קוראי השבועון החרדי גילו השבוע עיתון מורחב, עם עיצוב חדש, ושורה של מינויים חדשים.

השינויים בעיתון כוללים חלוקת סמכויות מחודשת בין הכותבים. אריה ארליך, מכתבי העיתון הבולטים, וישראל פלר, לשעבר עורך 'מרכז העניינים', מונו לסגני עורכים ב'חדשות משפחה', לצידם של יוסי אליטוב ואליעזר שולמן, שמונו לעורכי החדשות.

הכתבת רוחמה פז צורפה לדסק העריכה במגזין, כאשר מלמעלה ממשיך לנצח העורך הראשי של 'משפחה', אברימי רוזנטל, העוסק בפועל בעריכת המגזין.

לצד זאת, הצטרפו מספר כתבים נוספים למצבת כתבי העיתון, ביניהם יאיר וסרמן ויעקב אפשטיין.

'חדשות משפחה' הופרד מהמארז המנוילן של המוספים המגזינים, והופיע בפורמט נרחב, בעיצוב חדש. עמוד השער של החדשות מתפרס לרוחב, על פני כפולת עמודים.

הפרדת החדשות מהמגזין עוררה מעט בלבול בשבוע הראשון להופעת הגיליון, אולם במערכת העיתון משוכנעים כי עם חלוף השבועות, הציבור יתרגל, ואף יפנים את היתרונות שבהפרדת הרשויות.

העילה המרכזית להפרדה, שגרמה להרמת גבות לא מועטות, היא עיבוי עיתון החדשות ל-64 עמודים, מה שלא מאפשר את קיפולו של העיתון ואריזתו עם המגזין.

לפורמט החדשות ישנו חלק ב', המהווה מוסף אקטואלי, ובו מופיע - לצד כתבות הרחבה מגוונות - טורו הפוליטי של יוסי אליטוב, הנושא מעתה את השם '9 הערות'. לצידו מופיעים גם הטורים של ישראל אייכלר, דודי זילברשלג, עו"ד אריאל דרעי, דוד דמן, מנחם פינס, דב בן נון וחנוך לברון.

במגזין משפחה, ששינה אף הוא את פניו לטובת גרפיקה חדשנית, החל הרב הראשי הרב ישראל מאיר לאו להגיש טור מיוחד, על אקטואליה שבועית ברוח פרשת השבוע. לצידו ימשיכו להופיע טוריהם של העורך הראשי הרב משה גרילק, יונתן רוזנבלום המוכר גם לקוראי ה'ג'רוזלם פוסט', ונתן אנשין – הקנאי שבחבורה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד