י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כוללות גם שקרים"

פרקליט המדינה לשעבר נגד נתניהו: "מדומיין"

פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן תוקף הבוקר את דברי ראש הממשלה אמש שטען בהצהרה מיוחדת לרגל פתיחת שלב ההוכחות במשפטו כי מתנהל נגדו מסע ציד של הפרקליטות במטרה להדיח ראש ממשלה מהימין. "הוא צריך לנהל את ההתקפות שלו בבית המשפט"

פרקליט המדינה לשעבר נגד נתניהו: "מדומיין"
פרקליט המדינה, שי ניצן צילום: יונתן זינדל פלאש 90

בבוקר שאחרי פתיחת שלב ההוכחות במשפטו של ראש הממשלה נתניהו שלווה בהמשך היום במתקפה חסרת תקדים שלו נגד פרקליטות המדינה בטענה לרדיפה אישית נגד מנהיג חזק מהימין וניסיון הפיכה שלטוני, פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן מגיב לדבריו בגל"צ ותוקף.

ניצן התייחס לנאומו של ראש הממשלה אמש ואמר כי תקיפת ראש הממשלה את הפרקליטות היא הסיבה בגינה הסכים להתראיין הבוקר. "ההתקפות של נתניהו הולכות ומתעצמות וכוללות גם שקרים. בושה. הוא צריך לנהל את ההתקפות שלו בבית המשפט", תקף ניצן .

ניצן התייחס לטענות של נתניהו על מסע ציד נגדו ונגד משפחתו ואמר כי תיק הצוללות הוא הוכחה לכך שהאשמות אינן נכונות: "הוא מדמיין. אין שום מסע ציד נגדו או נגד משפחתו, היו תיקים שנחקרו ונסגרו. בתיק הצוללות עד היום מתקיפים אותנו מהצד השני על זה שלא חקרנו אותו"

עוד תקף ניצן: "כל פעם אני נדהם מחדש מכמות הפייק וההאשמות חסרות השחר. אין לנו שום עניין במסע ציד, זה דבר מופרך. זה שאומרים שקר שוב ושוב לא הופך אותו לאמת".

אמש תקף נתניהו את הפרקליטות ואמר בין היתר: "כל ההליך שהתנהל נגדי, היה שימוש פסול בכוח השלטוני הדורסני שבידי הפרקליטות. הפרקליטות פתחה בחקירה כנגד ראש ממשלת ישראל בניגוד לחוק. לא סתם חוק - חוק יסוד שמחייב קבלת אישור לפתיחת חקירה על ידי היועמ"ש. אישור שמעולם לא ניתן".

"ולמה הם עשו את זה? כי הם במסע ציד! הם לא חיפשו עבירה, הם חיפשו אותי. לצערי הפרקליטות טייחה חקירות, ביצעה חיפושים בלתי חוקיות, שיפצה פרוטוקולים, השחירה תמלילים, מחקה הקלטות, הדליפה הדלפות פליליות ומגמתיות בהיקף אדיר וסחטה עדים", הוסיף והאשים נתניהו.

שי ניצן בנימין נתניהו משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד