י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"שיזכו כולם להתחתן בקרוב

מרגש: כשמרן שר התורה העתיר על מעוכבי זיווג במעמד "רינה של תורה"

בערב של שביעי פסח אחר חצות היום בראשות מרן שר התורה שליט"א שהעתיר מביתו עם מאות הלומדים, התקיים מעמד התפילה הידוע כמסוגל לישועה • לראשונה ובאופן נדיר, כאשר חל ערב שביעי של פסח, התווספה אמירת שיר השירים ארבעים פעמים כשעם מרן הגר"ח ארבעים עמלי תורה כבקשתו, לעורר רחמי שמים ולזכות בקריעת ים סוף לכל אחד מן השמות שהוזכרו במעמד הקדוש • עין לא נותרה יבשה כאשר הגה"צ רבי בנימין פינקל שליט"א, ועימו כל הנאספים העתירו בדמעות בעבור כל שם ושם לישועתם הקרובה של מצפי זיווגים • גלריה

מרגש: כשמרן שר התורה העתיר על מעוכבי זיווג במעמד "רינה של תורה"
זעקה למען מעוכבי הזיווג צילום: שוקי לרר

בערב שביעי של פסח, התקיים מעמד התפילה המסוגל לישועה שבו נושעו רבים וזכו בס"ד להקמת ביתם וישועה בענייניהם, בראשות רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, כשעימו בתחינה וזעקה מאות עמלי התורה שע"י הכוללים "רינה של תורה" המעתירים עימו לקריעת הים הפרטית של מעוכבי זיווג ומצפי ישועה.

כידוע וכמפורסם בקרב המונים שנושעו בשנה האחרונה, הזמן המסוגל שכוחו רב לפתוח שערי שמים הוכח כאות ומופת לסגולה בדוקה ומנוסה זו לפעול רבות ולהחיש ישועה בכוח התורה, בכוח התפילה, ובכוח הזמן המסוגל לישועות מעל דרך הטבע. לאחר שנה של הגבלות והימנעות מהתכנסויות, התקיימה סגולת הקודש שהחלה שבלימודם של מאות עמלי התורה 3 שעות בתענית דיבור בבית המדרש 'לדרמן'.

לאחר סדר הלימוד של מאות האברכים אשר גדשו את כל קומות בית המדרש,  החל מעמד התפילה כסדר המקובל לישועה בעת רצון זו כאשר מרן שר התורה מעתיר עימם מביתו ובחדרו ארבעים אברכים, כפי שהורה במיוחד לשנה זו בה חל שביעי של פסח בשבת, ולראשונה ובאופן נדיר הוסיף סגולת ישועה מאוצרו והורה כי יאמרו שיר השירים כארבעים פעם לאחר התפילה המקובלת לזמן זה יחד עם ארבעים עמלי תורה שיתכנסו עימו.

לפני התיבה העתיר ברגש ובתחנונים ראש הכוללים הגאון רבי מרדכי ליבר כהן שליט"א לעורר רחמים ולהחיש ישועה וקריעת ים סוף פרטית לכל אחד מן השמות שהוזכרו. יצוין כי הקראת השמות ארכה זמן כפול מן הרגיל נוכח המוני הפונים אשר נסמכו על גודל הישועה וביקשו להיזכר במעמד נשגב זה. לפרקי תהילים מיוחדים לעת הזו ניגש בנו חביבו של מרן שליט"א, הגאון רבי יצחק שאול קניבסקי שליט"א.

שוועת המבקשים והמצפים מאלפי ישראל עלתה מכל קצוות ארץ כאשר אלפים מצטרפים דרך השידור החי הטלפוני וכן בשידור חי ברדיו, ובשיא המעמד נשמעה קבלת עול מלכות שמים מפי משגיח ישיבת מיר הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א, אשר זעק בדמעות ובבכי לישועת כל המצפים. כל השמות הוזכרו במתינות ובפרטות כאשר מרן הגר"ח שליט"א מברך שכולם יזכו להתחתן בקרוב.

רינה של תורה מעוכבי זיווג מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד