י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יזמי הייטק חרדים

ביקור מיוחד של ח"כ הרב משה גפני במתחם החדשנות של קמא-טק

ח"כ הרב גפני סייר במתחם יחד עם מנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן, שוחח עם מספר יזמי הייטק חרדים העובדים במקום ושמע מפי הגב' שרי רוט סמנכ"לית קמא-טק סקירה מקיפה על התכנית הארצית בהובלתה לקידום תלמידות הסמינרים לתעסוקה איכותית בהייטק • ח"כ גפני הביע את התפעלותו ממתחם המתנהל על טהרת הקודש בהכוונת גדולי ישראל

ביקור מיוחד של ח"כ הרב משה גפני במתחם החדשנות של קמא-טק
ח"כ גפני בקמא טק צילום: יח"צ

ביקור מיוחד של יו"ר יהדות התורה ויו"ר ועדת הכספים של הכנסת ח"כ הרב משה גפני, התקיים מיד לאחר חג הפסח במתחם ההייטק והחדשנות של 'קמא-טק' במגדלי קונקורד בבני ברק.

מיזם קמא-טק הוקם על ידי יזמים חרדים בשיתוף פעולה עם ראשי תעשיית ההייטק כדי לאפשר קידום חרדים בהייטק הישראלי.

קמא-טק התמחה לאורך השנים בטיפוח יזמים חרדים המקימים סטארטאפים, בקיום תכניות הכשרה טכנולוגיות, ובליווי של מועמדים חרדים שביקשו להשתלב במיטב חברות ההייטק בישראל, כל זאת תוך שמירה על אורח חיים חרדי למהדרין מחד גיסא, וחיבור לקדמת תעשיית ההייטק הישראלית מאידך גיסא.

קמא-טק פועלת בשיתוף פעולה עם למעלה ממאה גורמים שונים בעולם ההייטק, חברות הייטק בינלאומיות מובילות, לצד חברות צמיחה ישראליות, וקרנות הון סיכון, ביניהם סיסקו, מיקרוסופט, גוגל, סיטיבנק, ווסטרן דיגיטל, אפל, אמזון, אינטל, מובילאיי, צ'קפוינט, אמדוקס, אורקם ועוד.

ח"כ הרב גפני סייר במתחם יחד עם מנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן, שוחח עם מספר יזמי הייטק חרדים העובדים במקום ושמע מהם על החברות שהקימו ועל החדשנות הטכנולוגית והעסקית שלהם ועל ההערכה הרבה לה זוכים כיזמי הייטק חרדים בענף.

כמו כן שוחח ח"כ גפני עם הגב' שרי רוט סמנכ"לית קמא-טק שמובילה תכנית ארצית לקידום תלמידות הסמינרים לתעסוקה איכותית בהייטק בשיתוף קואליציה של חברות הייטק ענקיות בהכוונתם של גדולי ישראל. ח"כ גפני אף פגש קבוצה של תלמידות סמינר שהגיעו באותו היום למתחם לראיונות עבודה בשיתוף חברת הייטק ענקית בינלאומית.

ח"כ גפני הביע את התפעלותו ממתחם המתנהל על פי טהרת הקודש, למהדרין, בהכוונתם של גדולי ישראל, ויחד עם זאת תוך שיתוף פעולה עם חברות ההייטק הגדולות בעולם על מנת לספק פרנסה מכובדת לבוגרות הסמינרים, בתמיכתם ועידודם של הדמויות המובילות ביותר בהייטק הישראלי.

בסיום הביקור הבטיח ח"כ גפני לעמוד לימין היוזמה המבורכת של ראשי קמא-טק ולסייע להצלחת המיזם המבורך בעזרת ה' ביתר שאת וביתר עז.

הרב פרידמן, שאירח את ח"כ גפני הודה ליו"ר יהדות התורה על ביקורו וציין את החשיבות הרבה בקיומו של הביקור המאפשר להביא לקדמת הבמה הציבורית את השתלבותו של הציבור החרדי בענף ההייטק תוך שמירה מקפדת על אורח החיים החרדי.

 

משה גפני קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד