י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שותפו לשעבר

סמוטריץ' תוקף: "מהלכים מסוכנים מתרחשים בימין"

על רקע הטלת המנדט היום מידי הנשיא, יו"ר 'הציונות הדתית' תוקף את שותפו לשעבר, וטוען כי הוא פועל מאחורי הקלעים: "שאיפותיו האישיות משבשות את דעתו" | בנוסף פעל לחלוטין ישיבה בממשלה בהימנעות רע"מ: "הם אויבים"

סמוטריץ' תוקף: "מהלכים מסוכנים מתרחשים בימין"
סמוטריץ' / בנט צילום: שריה דיאמנט/יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות השיחות ל"ממשלת שינוי" בראשות לפיד ובנט, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' מוציא הבוקר (שלישי) הודעה לכל תומכיו, ובו הוא מזהיר מבנט ורעמ.

סמוטריץ׳ פתח: "שני תהליכים מסוכנים מתרחשים היום בו זמנית בימין. תהליכים שמשקפים עיוורון, ולא לוקחת בחשבון את השלכות הרוחב ארוכות הטווח ההרסניות שלהם".

"בנט מכוון להקמת ממשלה בראשותו עם השמאל והערבים. ממשלה כזו היא הפרת כל הבטחות הבחירות של בנט", תקף סמוטריץ׳ והמשיך, "היא לא באמת תשמור על ערכי הימין פשוט כי הצד השני לא טיפש ומרגע שהוא לא יצטרך את בנט הוא יחזור לדרוש את ההובלה".

"המהלך הזה של בנט הוא מהלך פזיז, חסר אחריות וקצר רואי. נראה ששאיפותיו האישיות חסרות המעצורים משבשות את שיקול דעתו ועלולות להמיט לאורך זמן אסון על המחנה הלאומי ועל הציונות הדתית", טען.

בנוסף לתקיפות, סמוטריץ' חשף: "בנט פועל אקטיבית מאחורי הקלעים בכדי לסכל את המאמצים לצירופו של גדעון סער לממשלת ימין", חשף והמשיך, "מבקש לייצר לעצמו באמצעות סירובו של סער (שהוא אשם בו) לגיטימציה לפירוק המחנה הלאומי ולחבירה חסרת אחריות לשמאל".

בנוסף, סמוטריץ׳ איים על יו"ר 'ימינה': "אם בנט ילך להרפתקאה הזו הוא ילך אליה לבד, אבל המחנה הלאומי יישאר מאוחד. יצור הכלאיים שבנט ירכיב, יחזיק מעמד זמן קצר ויקרוס, הימין יבוא איתו חשבון והוא יעלם בבחירות הבאות, והמחנה הלאומי יחזור".

"כדי לשמור על שלטון הימין ועל כל מה שחשוב לנו לאורך זמן אנחנו חייבים לעמוד על שני הלאווים: לא להכרה בתומכי טרור כשותף לגיטימי ולא לפירוק ובגידה במחנה הלאומי", סיכם.

בנוסף, חזר סמוטריץ' על המסר כי לא ישב בתמיכת עבאס: "רע"מ היא אויב, ואויב הוא לא שותף לגיטימי בשום צורה. ביסוס ממשלה על הימנעות תומכי טרור חותרת תחת מוסכמות היסוד הציוניות והדמוקרטיות של מדינת ישראל"

"הקמת ממשלה בהתבסס על רע"מ תביא עליה בשיעור ההצבעה של ערביי ישראל בצירוף הפיכתם לשותף לגיטימי, שבאופן טבעי לטווח ארוך יחבור לשמאל", נימק.

"מי שיכיר בהם כדי לשמור על שלטון הימין של היום יאבד את שלטון הימין מחר. אויב הוא לא שותף לגיטימי. נקודה. נדמה שנתניהו והמפלגות החרדיות מתחילים להבין את זה", סיכם.

בצלאל סמוטריץ נפתלי בנט מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד