י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
משאים ומתנים גועליציונים

ליברמן קורא לנתניהו לפנות את מקומו לטובת נציג אחר בליכוד

ליברמן במתקפה: "כדי להקים ממשלת ימין יציבה סך הכול דרושה החלטה אחת אמיתית לטובת מדינת ישראל והיא החלטת ראש הממשלה לפנות את מקומו לטובת ח"כ אחר מהליכוד. באותו רגע הכול יסתדר מהר מאוד"

ליברמן קורא לנתניהו לפנות את מקומו לטובת נציג אחר בליכוד
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן נאם היום (שלישי) בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו הראשונה לכנסת ה-24 החדשה. וקרא לנתניהו לפרוש.

בפתח דבריו אמר: "כשיצאנו למערכת הבחירות האחרונה הגדרתי שלושה יעדים: להחליף את השלטון והעומד בראשו. הקמת קואליציה בלי ש"ס ויהדות התורה. ולהיות שר אוצר ולהביא לשיקום כלכלת ישראל. מבחינתי שום דבר לא השתנה".

דיוני הסרק שמוביל בנימין נתניהו על הקמת ממשלת ימין הם מכבסת מילים לממשלת חסינות והגנה על האינטרסים האישיים שלו" הוסיף ליברמן בהתייחסות למאמצי הקמת הקואליציה הקרובה: "כדי להקים ממשלת ימין יציבה סך הכול דרושה החלטה אחת אמיתית לטובת מדינת ישראל והיא החלטת ראש הממשלה לפנות את מקומו לטובת ח"כ אחר מהליכוד. באותו רגע הכול יסתדר מהר מאוד".

"במקום זה נתניהו מציע שוחד לכל ח"כ אפשרי ובונה את עתידו על עריקים. זה פשוט מדהים. שליחים בכירים מטעמו של רה"מ פונים לחברי כנסת מכל המפלגות, כולל מישראל ביתנו ומציעים להם תפקידי שרים, שריון בליכוד לשתי קדנציות, תקציבים וייצוג במרכז הליכוד. זה שוחד פר אקסלנס" תקף ליברמן.

עוד הוסיף: "לא יתכן שבמהלך השנתיים האחרונות התקיימו ארבעה סבבי בחירות ועכשיו מעלים על הדעת בכלל אופציה לסבב בחירות נוסף. ברור שאנחנו נמצאים בעיצומו של משבר משטרי עמוק ויש צורך לבחון את שיטת הממשל מחדש. לכן מיניתי את פרופ' יוסי שיין לעמוד בראש צוות שיביא המלצות לשינוי שיטת הממשל".

"במקום להיכנס לסאגה בלתי פוסקת של סחטנות פוליטית ומשאים ומתנים גועליציונים, לאזרחי ישראל יש את הזכות לדעת עם סיום מערכת הבחירות מי עומד בראשות המדינה" חידד ליברמן.

"כמו כן, היום נגיש שורה של הצעות חוק ואני אציין רק כמה מהן: חובת הצבעה ביום בחירות על כל אזרח ומי שלא יגיע לקלפי לא יקבל תשלום על יום השבתון. פרקטיקה שמקובלת במדינות רבות כמו למשל אוסטרליה, בלגיה ולוקסמבורג. מאסר עולם לאונסי קטינים, ללא אפשרות לחנינה או שחרור מוקדם. הכנסת מינימום למקבלי הבטחת הכנסה עד 70% משכר המינימום. חוק נישואין וגירושין אזרחיים" חשף ליברמן.

"אני קורא מכאן לכל נציגי גוש השינוי לוותר על האגו, להתנהל בצניעות ולהציג במהרה אלטרנטיבה שלטונית ראויה" סיכם.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו קואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד