י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
מבצע משטרתי

במהלך מרדף: נמלט מהלוחמים ומחליק • צפו

פעילות אופנועני משמר הגבול של משטרת ישראל בשבוע האחרון הובילה לתפיסתם של תשעה חשודים ללא רישיונות או ללא רישיונות תואמים אשר נסעו באופנועים בערים נצרת וקלנסווה | צפו בתיעוד

במהלך מרדף: נמלט מהלוחמים ומחליק • צפו
הרוכב מחליק במהלך מרדף צילום: דוברות המשטרה

בשבוע האחרון פעלו אופנועי החטיבה הטקטית של משמר הגבול נגד חשודים אשר משתוללים בכביש באמצעות כלים דו גלגליים, ומסכנים את חייהם של משתמשי הדרך בחברה הערבית במחוז הצפוני ובמחוז מרכז בערים נצרת וקלנסווה.

במהלך הפעילות הנחושה של הלוחמים נבדקו 95 כלים דו גלגליים וכלי שטח שונים, בנוסף נבדקו 110 אנשים אשר רוכבים על הכלים. תשעה  חשודים נתפסו כשהם נוהגים בזמן שלא הוציאו רישיון נהיגה לעולם, שלושה מתוכם עם רישיונות נהיגה לא תואמים לסוג הרכב. ל-7 מתוכם בוצעו שימועים ורכבם הוחרם לתקופה של 30 ימים.

בנוסף לכך במהלך הפעילות הורדו מהכביש 6 כלי רכב בגין ליקויי תעבורה ובטיחות, 12 נהגים קיבלו הזמנות לדין, ותשעה  קיבלו קנסות תנועה.

באחד המקרים, אופנועני מג"ב עצרו רכב בנצרת שהשתולל בכביש וסיכן חיי אדם. בחיפוש ברכב נתפסו סמים בתפזורת. החשוד שנהג ברכב הועבר לתחנה ובבדיקת סמים התגלה כי נהג תחת השפעת סמים. רישיון הנהיגה שלו נפסל ורכבו הוחרם ל-30 ימים.

חשוד אחר שרכב על קטנוע זיהה את הלוחמים וניסה להימלט מהם. לאחר מרדף רכוב ורגלי החשוד תושב נצרת נעצר. החשו ללא רישיון תואם לנפח המנו זומן לשימוע בחתנת המשטרה. כמו כן הקטנוע הוחרם ל-30 ימים.

במקרה נוסף, חשוד שרכב על קטנוע בעיר נצרת, נסע בפרעות בכביש ונמלט מאופנועני מג"ב. לאחר מאמץ מודיעני של תחנת נצרת החשוד אותר ונעצר בביתו ע"י הלוחמים. החשוד שלא הוציא רישיון נהיגה מעולם חשוד גם באי ציות לשוטר, נהיגה ללא קסדה, נהיגה בקלות ראש ונהיגה ללא ביטוח.

מרדף משמר הגבול אופנועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד