י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מסנדל את המהלך?

הורביץ: מרצ לא תתמוך בממשלה בראשות בנט

יו"ר מרצ ניצן הורביץ מטיל צל כבד על רעיון הקמת ממשלת מרכז-שמאל בראשות נפתלי בנט כשאמר כי מפלגתו לא תשב בממשלה שבנט בראשה

הורביץ: מרצ לא תתמוך בממשלה בראשות בנט
ניצן הורביץ צילום: Miriam Alster/FLASH90

על רקע הדיווחים לפיהם יו"ר ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט שוקל ברצינות להקים ממשלה בראשותו יחד עם גוש השינוי, יו"ר מרצ ניצן הורביץ אמר היום (שלישי) כי הם לא ישבו בממשלה שבה בנט יהיה ראש ממשלה.

הורביץ הגיב על הצהרת בנט ואמר כי "לא נקים ממשלה שבה הימין ישלוט, אנחנו רוצים שותפות ולא השתלטות". גם חבר מפלגתו יאיר גולן אמר כי הם לא ישבו בממשלה תחת נפתלי בנט.

נציין, כי מוקדם יותר היום אמר הורביץ בראיון לרדיו 103FM כי כל אחד צריך להתפשר בשביל "להחליף את המושחת מבלפור", אולם כאמור, הוא אינו מוכן שבנט יהיה ראש ממשלה. הורביץ הוסיף כי "הנשיא היה צריך להטיל את הרכבת הממשלה על לפיד מכיוון שנגד נתניהו מתנהל משפט. למרות שהחוק קבע שהוא יכול לכהן - החוק לא קובע, אלא נותן רק שיקול דעת".

בריאיון ל-ynet אמר הורוביץ: "אני המלצתי על מי שאני חושב שיכול לעשות שינוי וזה לפיד. סער לא המליץ על אף אחד, אז אף אחד לא יכול? מה המסר כאן? לא הבנתי את המשחק הזה".

גם פה הוא התייחס לממשלה אפשרית בראשות בנט ולפיד וחזר על אמירתו כי "כולם יצטרכו לוותר". עם זאת, הוא ציין כי "זו ממשלה שתהיה בה שותפות חריגה של מפלגות מהשמאל, המרכז והימין. אם יבואו אנשים מראש בגישה של 'אני מקבל הכול ומחליט הכול' זה לא יעבוד".

מרצ ניצן הורביץ נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד