י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"המטרה בהישג יד"

נתניהו: להקים ממשלת פעולה - להפסיק החרמות

שעות לאחר שקיבל מנשיא המדינה באמצעות שליח את המנדט להרכבת הממשלה, ח"כ בנימין נתניהו כינס הערב את סיעת הליכוד בכנסת וקרא להתיר את החרמות ולהקים ממשלה למען אינטרסים חשובים משותפים

נתניהו: להקים ממשלת פעולה - להפסיק החרמות
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שקיבל את המנדט הראשון להרכבת הממשלה, ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב (שלישי) את סיעת הליכוד בתחילתה התייחס למצב הפוליטי ולסיכויים שלו להקים את הממשלה הבאה.

ראש הממשלה נתניהו אמר בפתח הישיבה: "היום הטיל עליי את נשיא המדינה את מלאכת הרכבת הממשלה. זה הוטל עליי בזכות למעלה ממיליון מצביעי ליכוד ששוב ביססו את מעמדו של הליכוד כמפלגה הגדולה ביותר בפער עצום מול מפלגה אחרת, ומול מיליון אזרחי נוספים שהצביעו למפלגות אחרות ורצו בבירור שנמשיך להנהיג את ישראל".

"אעשה יחד איתכם כל מאמץ להצדיק את בחירתכם ולהוציא את ישראל ממעגל של בחירות חמישית", הצהיר ראש הממשלה, שהתחייב "נקים ממשלה חזקה לכל אזרחי ישראל. לא ממשלת שיתוק, אלא ממשלת פעולה. יש להפסיק עם החרמות".

עוד אמר בדבריו, "אני רואה עצמי כראש הממשלה של כולם, חילונים ודתיים, אנשי ימין ושמאל, בדואים, צ'רקסים, יהודים וערבים. השקענו סכומי עתיק בחברה הערבית וממשלה בראשותי תשלים את המלאכה", כשבחלק הסגור לישיבת הסיעה אמר נתניהו, "המלאכה לא פשוטה אבל לא בלתי אפשרית. המטרה בהישג יד. אני מעריך שנוכל לעשות את זה".

בדבריו התייחס נתניהו גם לנושא האיראני ולהחלטת בית הדין הפלילי הבינלאומי בהאג, שאישר פתיחה בחקירה נגד ישראל בגין פשעי מלחמה שבוצעו לכאורה ברצועת עזה. "בערב יום השואה אני חוזר על העקרון היסודי, תמיד נדאג להגן על עצמנו בכוחות עצמנו מול מבקשי נפשנו. הפעולה הרביעית - מאבק בהחלטה האבסורדי של בית הדין בהאג להאשים את חיילינו, מפקדינו, בפשעי מלחמה". כך נתניהו הערב.

בנימין נתניהו המנדט להרכבת ממשלה מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד