י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חוות הדעת קבעה

האב החרדי החשוד ברצח לא יועמד לדין: "אינו כשיר"

חוות הדעת שהציג הפסיכיאטר המחוזי בפני בית משפט השלום באשקלון, קובעת כי האב החרדי החשוד ברצח בנו בקרית אינו כשיר לעמוד לדין | עורכי דינו של האב: "הרצח נגרם כתוצאה מן הסמים הקשים אשר הוענקו לו במסווה של תרופה טבעית מצד אותו מטפל שרלטן"

האב החרדי החשוד ברצח לא יועמד לדין: "אינו כשיר"
זירת הרצח בקרית גת צילום: דוברות זק"א

בית משפט השלום באשקלון, קיבל היום (רביעי) את חוות הדעת של הפסיכאטר המחוזי, הקובעת כי האב החרדי החשוד ברצח בנו בקרית גת לפני כשלושה שבועות - אינו כשיר לעמוד לדין. לפי חוות הדעת, שהוצגה בדיון שהתקיים היום בבית המשפט, האב לא מסוגל לעקוב אחר ההליכים המשפטיים.

בחוות בדעת שהוגשה צוין, כי בעקבות נטילת הסם, אשר הוצג על ידי המטפל - שהוגש נגדו כתב אישום - כתרופה טבעית, חל שינוי מהותי במצבו הנפשי של האב. יצוין, כי חוות הדעת באשר לכשירותו של האב החשוד בעת ביצוע העבירה תוגש רק לאחר כתב האישום וקריאת החומרים ע"י הפסיכיאטר המחוזי.

לאור מצבו הקשהשל האב, בית משפט השלום באשקלון הורה על המשך אשפוזו. ביום ראשון הקרוב, יתקיים דיון לגבי המשך הארכת מעצרו, כתב האישום ושאלת כשירותו - בבית המשפט במחוזי בבאר שבע.

עו"ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב, מסרו בתום הדיון: "חוות דעת מטעם הפסיכיאטר המחוזי שנתקבלה היום קובעת כי האבא איננו כשיר לעמוד לדין. העובדה שחלפו מספר שבועות מאז ביצוע הרצח ועדיין האבא איננו כשיר אפילו לעמוד לדין מלמדת בהכרח על מצבו הנפשי הקשה בעת ביצוע הרצח, אשר נגרם כתוצאה מן הסמים הקשים אשר הוענקו לו במסווה של תרופה טבעית מצד אותו מטפל שרלטן".

"כך שלא זו בלבד שהסמים גרמו להתקף פסיכוטי, אלא שעד היום ניכרת השפעתם הרעה ולכן האבא עדיין שרוי במצב זה". הוסיפו עורכי הדין. "אנחנו סמוכים ובטוחים כי הפרקליטות תדע למצות את מלוא חומרת הדין עם אותו המטפל אשר אחראי לטיפול הנפשע ולתוצאה המחרידה - רצח של ילד בן 14 במהלך שנתו".

חשד לרצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד