ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
לא אלמן ישראל

מאות זוגות נעליים חולקו לאלמנים ויתומים לקראת חג הפסח

מנכ"ל ארגון 'לא אלמן ישראל' הרב חיים מאיר פרנקל: "המשוב החיובי החם שזורם בימים אלו במשרדי הארגון מוכיח יותר מכל את החשיבות והנחיצות של הפעילות, ואנו שמחים להעניק רגעים של אושר ושלווה בתוך ים השכול והיגון"

מאות זוגות נעליים חולקו לאלמנים ויתומים לקראת חג הפסח
מנהל הארגון מתברך אצל שר התורה הגר''ח קנייבסקי צילום: באדיבות המצלם

ארגון 'לא אלמן ישראל' בשיתוף נעלי 'אומן' חילקו בערב החגים מאות זוגות נעליים לאלמנים ויתומים. מדובר ביזומה מבורכת של עמותת 'לא אלמן ישראל' - ארגון הגג לתמיכה באלמנים ויתומים -אותה גיבשו יחד עם יצרנית מותגי הנעליים המובילה. כל אחת ממאות המשפחות קיבלה לקראת החגים שוברי קנייה לרכישת נעלי איכות לכל המשפחה ממיטב המותגים של יצרנית נעלי 'אומן', 'סקורו איטליינו' ו'טוניקה'.

במהלך השנה האחרונה קיים הארגון מגוון פעילויות ומיזמים לטובת משפחות של אלמנים ויתומים שמתמודדים עם שכול במשפחה. בהיותו ראשון מסוגו הנותן מענה ותמיכה לאלמנים ויתומים, מקיים הארגון חלוקות של מוצרים איכותיים לפני כל חג, כנסים ייחודיים לחיזוק ותמיכה, שבתות גיבוש משפחתיות במירון עם אש"ל מלא, קבוצות תמיכה ופרויקטים שונים לאותן משפחות. ובנוסף, מפעיל הארגון גם מוקד חירום לאלמנים, באמצעותו ניתן לקבל מענה לשאלות דחופות וליווי בשעות מצוקה. כחלק מהפעילות השוטפת, הארגון גם מפעיל מערך של מימוש זכויות המתמחה במימוש זכויות של מקרי אובדן במשפחה.

אל המיזם הנוכחי הצטרפה יצרנית נעלי המותגים מיד כששמעה על המיזם. "הבחירה בנעלי 'אומן' והמותגים הנוספים שמייצרת החברה", אומר הרב חיים מאיר פרנקל, מנכ"ל ארגון 'לא אלמן ישראל', "הייתה בחירה טבעית בשל היותה מובילה במגזר החרדי ואיכותו "מעשה ידי אומן" . מר דוד אדרי, מהנהלת יצרנית נעלי 'אומן', התגייס לפרויקט מיד כששמע עליו ונרתם כדי לסייע לכל אותן משפחות בתקופת החגים. מר אדרי דאג לכך שהחלוקה תתנהל בדרך מכובדת כדי שהמשפחות ירגישו כלקוחות מן השורה, ולא חלילה כמי שמגיעות לחלוקת חסד. השובר הקנה זכות לרכישת נעליים לכל המשפחה במגוון חנויות נבחרות בציבור החרדי כמו רשת ברוקלין, חסידיש, וברנדויין, מהן ניתן היה לבחור בין שלושת המותגים 'אומן', 'סקורו ו'טוניקה' באופן חופשי.

אל השוברים אף צורף מתנה מיוחדת ומרשימה שפיאר את ליל הסדר, מעמד של גביע וגביעים יין, עם מכתב אישי  ושוקולד שוויצרי שמרלינג’ס  האהוב והמסורתי, לכל יתום ויתומה.

חשוב לציין את מתנדבי אגודת רפואה ושמחה שסייעו רבות בחלוקת הערכות החגיגיות עד פתח הבית בכל רחבי הארץ.

כמו"כ במהלך החודש הורחב שעות המענה טלפוני לתמיכה ויעוץ לאלמנים, בהיתם אשר נבחרו משמים להיות לילדיהם כאב וכאם ומתמודדים בכבוד ובגבורה באתגר שמשמים הועידו עבורם - גידול ילדים ללא נוות ביתם.

"המשוב החיובי החם שזורם בימים אלו במשרדי הארגון מוכיח יותר מכל את החשיבות והנחיצות של הפעילות, ואנו שמחים להעניק רגעים של אושר ושלווה בתוך ים השכול והיגון", מסכם מנכ"ל הארגון הרב חיים מאיר פרנקל.

 

 

 

לא אלמן ישראל נעליים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד