י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חיסונים ואיראן

"רק בושה": ביקורת ברשת על נאום נתניהו

על רקע פתיחת יום השואה והגבורה, רבים מצייצני הרשת ואף כמה עיתונאים ביקרו את הנאום של ראש הממשלה נתניהו הערב ביד ושם: "אפשר היה לחכות עם החיסונים למועד אחר" | כל התגובות

"רק בושה": ביקורת ברשת על נאום נתניהו
נתניהו נואם ביד ושם צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

לאחר נאומו של ראש הממשלה בינימין נתניהו הערב (רביעי) ב'יד ושם', הרשתות החברתיות גועשות ורוחשות בטענה כי הוא ניצל את הבמה לנאום על החיסונים והסכמי השלום שהביא.

"‏לפי נאום נתניהו הקורונה היתה איום ברמה של השואה אבל בזכות ביבי והשיחות שלו עם אלברט בורלא- ניצלנו", צייץ פעיל השמאל אלדד יניב.

עורך נתח שוק ב'גלובס', דיויד ורטהיים, צייץ ותקף: "‏שלוש דקות לנאום נתניהו בערב יום השואה, עד כה המילה חיסונים נאמרה 11 פעמים. תוהה במה האיש הזה כן בוחל".

"‏קשה להאמין שזה קורה בערב יום השואה. גם בערב יום השואה. לדפוק את הראש בקיר", כתב הפרשן והמגיש ynet אטילה שומפלבי מבלי להזכיר את נתניהו והבהיר, "‏מדהים שבלי להזכיר אף שם, מיד כולם הבינו למה אני מתכוון".

"אני נזהר תמיד בכבודו של נתניהו, אבל זה לא היה נאום מוצלח בלשון המעטה. יום השואה היום, אפשר היה לחכות עם החיסונים ואלברט בורלא למועד אחר", כתב הצייצן גיא קמלמכר, המזוהה עם הימין.

העיתונאי ציון ננוס מ'חדשות 12'‏ כתב בציניות: "לפי נאום נתניהו הקורונה היתה איום ברמה של השואה אבל בזכות ביבי והשיחות שלו עם אלברט בורלא- ניצלנו. ‏כשראש הממשלה מנצל בציניות את טקס יום השואה כדי לפאר את עצמו כאילו הוא מנע מאיתנו שואה שניה- כבר אי אפשר יותר".

"הזמן שחלף מתחילת נאום נתניהו ועד הופעת המילה חיסונים", התייחס כתב גל"צ איתי זילבר לחיסונים שהוזכרו בנאום, ומנגד תנועת 'קומי אורי' המזוהה עם מפגיני בלפור תקפה: ‏"שוב נתניהו מנצל את טקס יום השואה לנאום פוליטי. חלאה".

עורכת הדין כינרת בראשי, המגישה ב'גלי ישראל', יצאה להגנת ראש הממשלה וכתבה: "הוא לא הילל את עצמו. הוא הרים לשותפות ערבית יהודית שוב ושוב ושוב לשבש את המציאות. די חאלס".

בנימין נתניהו חיסונים אטילה שומפלבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד