י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התיעוד הפך לוויראלי

קידוש השם: החרדים סייעו לנהגת עם הפנצ'ר

שני בחורים חרדים מניו יורק עצרו בצד כביש מהיר וסייעו לנהגת להחליף צמיג מפונצ'ר בכבישי פלורידה. זו ניסתה לתגמל אותם כספית, אולם הם הסתפקו בכך שתפיץ את המעשה ברשתות החברתיות והתיעוד הפך לוויראלי

קידוש השם: החרדים סייעו לנהגת עם הפנצ'ר
הבחורים מתקנים את הפנצ'ר צילום: באדיבות המצלם

קידוש השם: רנה דיון קאופמן יצאה לטיול עם משפחתה מביתה בדרום קרוליינה לפלורידה לבקר קרובי משפחה, במהלך נסיעה חזרה ביום שני דרך ג'ורג'יה, היא הבינה שישנה תקלה כי החלק האחורי של הטנדר נטה הצידה בזמן נסיעה, והם פתאום מצאו את הרכב שלהם מתנהג בצורה מוזרה.

"חשבתי שזה עומס גבוה בגלל משבי רוח", כתבה רנה בפייסבוק. "למרבה המזל שני צעירים יהודים סימנו לי כי יש לי צמיג מפונצ'ר". שני הבחורים הצעירים, שזוהו על ידי רנה בשם שמעון ומאיר, עצרו לצד הרכב התקוע והציעו לעזור.

"אני כל כך אסירת תודה על הגישה החיובית והאדיבה שלהם", כתבה רנה. "הם סירבו לכסף וכשהתעקשתי לעשות משהו בתמורה לחסד שלהם, הם אמרו פשוט שתפי ברשתות החברתיות ששני נערים יהודים עצרו לעזור".

התיעוד פורסם ביום שלישי, והפך במהירות לוויראלי. "אני מקווה בדרך כלשהי שהפוסט הזה יגיע אליהם, להוריהם, לקהילת האמונה שלהם", כתבה רנה. "הם שני נערים צעירים, נדיבים, מנומסים שהיו בדרך הביתה לניו יורק, והם עצרו לעזור לי, הדברים היו יכולים להשתבש ממש אם לא היו מקדישים זמן להזהיר אותי או עוזרים לי, תודה שמעון ומאיר, הייתם הגיבורים שלי".

המעשה הטוב הוליד יותר מאשר דיבורים, כאשר בתה של רנה כתבה, "שמעון ומאיר אני נשבעת להפיץ את מעשה החסד האקראי על שם כולכם, תודה שעזרתם לאמא שלי, לעולם אל תזלזלו באפקט האחווה שאתם יכולים להשפיע על אנשים".

הפוסט בפייסבוק, זכה לאלפי תגובות ושיתופים, מראה כיצד מעשה טוב יכול להפוך לקידוש ה' אדיר.

קידוש השם פנצ'ר חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד