ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ביתר עלית: קווי בזק הוקפאו • פרסום ראשון

בעוד ההקפאה המדינית בביתר מתפוגגת, סובלים תושבי העיר דווקא מחברת 'בזק': חדלה לספק קווים לתושבים • "זו שערוריה", אומרים תושבים בעיר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' • בזק. אין עם מי לדבר

הטלפון לא עובד. צילום: דב האזרחי
הטלפון לא עובד. צילום: דב האזרחי

בעוד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נפגש עם נשיא ארצות-הברית, ברק אובמה, ודן איתו הפסקת ההקפאה בשטחי יהודה ושומרון, תושבי העיר ביתר המוקפאים כר כמעט תשעה חודשים, סובלים מנחת זרועה של חברה מסחרית, הממאנת לספק את שירותיה לתושבי העיר.

מעדויות שהגיעו אל אתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי מספר תושבים שהתקשרו בימים האחרונים לחברת 'בזק' בכדי להזמין קו טלפון חדש, נענו בתגובה: "אין יותר קווים חדשים, וכאלו גם לא מתוכננים בזמן הקרוב".

תושב נוסף, שעבר דירה בתוך העיר, והתעניין בהעברת קו הטלפון אל הדירה החדשה אותה רכש, נענה: "אין תשתית בבניינים החדשים, ואנחנו לא יכולים לעזור".

י' פ', תושב העיר, העריך בשיחה עם כתב 'בחדרי חרדים', כי הסיבה לכך היא ביקוש נמוך, יחסית למקומות אחרים, לשירותי אינטרנט, מה שגורם לירידה ברווחיות החברה, וכי בשל כך בזק אינה משקיעה בתשתיות. "אנו קוראים ל'בזק' להתעשת ומהר. זו ממש שערוריה", אומר התושב.

התושבים פנו בימים האחרונים לחברות הסלולאריות, המשווקות גם שירותי טלפון נייח, בכדי לקבל הצעות מחיר על קווי טלפון, אך מתברר כי אף חברה אינה ששה להעניק שירותי טלפון בלבד. "כולם מציעים דילים הכוללים שירותי אינטרנט, טלפון סלולארי ושידורי טלוויזיה. כנראה כבר אין ביקוש גדול לשירותי קווי הטלפון הנייח, והחברות מנסות להשלים הכנסה באמצעות השירותים האחרים שהם מציעים", אומר תושב העיר שניסה להתחבר לחברות השונות בימים האחרונים.

תגובת בזק כי "השימוש במונח 'הקפאות' שגוי ומשולל יסוד לחלוטין. מעת לעת, כמו ביישובים נוספים, נדרשת פעילות הרחבה של התשתיות וזו נעשית במלוא המרץ. בנוסף לכך- פיתוח הרשת החדשה ביישוב נמצא בשיאו."

תגובת עיריית ביתר: מבדיקה שערך מנהל ההנדסה בעיריית ביתר עילית עם חברת 'בזק' עולה כי חברת 'בזק' ממשיכה לשרת את תושבי ביתר ולספק קווים.

באזור האכלוס החדש (איזור אדמורי ויזניץ) עקב הוספת יחידות ושדרוג הקווים ל'סיב אופטי' לאיכות טובה יותר ישנה כעת בעיית תשתית ועומסים.

התושב/ים שקיבלו את המענה מ'בזק', ככל הנראה עקב חוסר הבנה/הסברה קיבלו תשובה כמו... אין קווים כרגע או יהיה עיכוב... והסיקו מכך ש'בזק' 'מקפיאה' חלילה חיבור קווים חדשים.

במנהל הנדסה מבהירים; באם ידוע לכם פרטים על מתלונן מסוים נשמח להעביר לגורם המטפל ב'בזק' והוא יקבל שירות מלא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד