י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
מהקצה לקצה

מדהים: כך תשנו את מראה המטבח שלכם בעצמכם

נמאס לכם מהמטבח הישן שלכם, ומחפשים דרך לשדרג אותו ללא עלות משמעותית? הסבר נרחב ומספר טיפים שישנו לכם את המטבח מקצה לקצה | השיטה לצביעת דלתות פורמייקה וטיפים להוספת אקססוריז שייקר לכם את המראה ויהפוך את המטבח שלכם למושלם

מדהים: כך תשנו את מראה המטבח שלכם בעצמכם
המטבח לפני ואחרי צילום: יעל ברוכים

מאת: יעל ברוכים תכנון ועיצוב פנים

השאלה שכולם שואלים, האם ניתן לצבוע פורמייקה? אז התשובה היא כן, בהחלט ניתן לצבוע ארונות פורמייקה, בעזרת מספר שלבים פשוטים והמטבח שלכם ישנה מראה מקצה לקצה. זה הזמן לקחת דף ועט ויוצאים לדרך.

המראה הראשוני

שלב 1 - ליטוש וניקוי: לפני שאתם ניגשים לצביעה, יש צורך לשייף את הפורמייקה בעזרת נייר ליטוש עדין, בכדי שפני השטח יהפכו למחוספסים מעט וכך הצבע יידבק טוב יותר.

לאחר השיוף, נקו את הפורמייקה היטב, כדי שלא יישארו שומנים או לכלוך. לאחר הניקיון המתינו לייבוש מלא.

ליטוש וניקוי.

שלב 2 - צבע יסוד: לאחר שהפורמייקה נקייה ויבשה, נצבע אותה בשכבה אחת של צבע יסוד רב שימושי על בסיס מים, שיתפקד כחומר מקשר בין משטח הפורמייקה לבין הצבע החדש.

צבע יסוד.

לאחר הצביעה בצבע יסוד יש להמתין כשעה לייבוש מלא.(למי שרוצה לחסוך את השלב הזה של צבע היסוד, ניתן לקנות צבע לפורמייקה המכיל בתוכו גם את הצבע המקשר, צבע + פריימר 2 ב 1)

שלב 3 - הצבע העליון: אחרי שצבע היסוד התייבש, הארונות מוכנים לצביעה של השכבה העליונה. בחרו את הגוון האהוב עליכם מתוך שלל הגוונים של פוליאור על בסיס מים וצבעו שכבה ראשונה בעזרת מברשת איכותית או רולר. המתינו שעתיים לייבוש ואז צבעו שכבה שנייה.

צביעת הצבע העליון.

שלב 4 לכה: לאחר ייבוש הצבע, רצוי למרוח לכה, לשמירה לאורך זמן.

שלב 5 - הרכבת הדלתות:

הארונות לאחר ההרכבה.

שלב 6 אקססוריז: ניתן להקפיץ את מראה המטבח בעזרת החלפת ידיות לארונות / הוספת תאורה, פס לדים תחת הארונות העליונים / החלפת ברז וכו...

הוספת אססוריז.

המראה הסופי

 

עיצוב פנים מטבח צביעה ארונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד