י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
תקווה חדשה לממשלה?

דיווח: ההצעה החדשה של ראשי הימין לסער

על רקע תחילת המנדט של נתניהו, ראשי הימין מקדמים מתווה חדש ליו"ר 'תקווה חדשה', לפיה בתמורה לכניסתו לממשלה - הם יגבילו את כהונתו של נתניהו | בנוסף ראשי המפלגות יצהירו כי לא יישבו יותר תחתיו | ההצעה במלואה

דיווח: ההצעה החדשה של ראשי הימין לסער
נתניהו וסער צילום: יונתן זינדל / מרים אלסטר, פלאש 90

כשברקע נעשים המאמצים ב"גוש השינוי" להגיע להבנות, גם בגוש נתניהו מנסים להגיע לממשלה, ועל פי דיווח הבוקר (חמישי) ב'כאן ב', הם עדיין במאמצים לשכנע את גדעון סער להצטרף אליהם.

על פי הדיווח, ראשי גוש הימין מכינים מתווה לפיו בתמורה להצטרפות 'תקווה חדשה' לממשלת ימין, אורך כהונתו של נתניהו יוגבל לשנתיים-שלוש, ואף יעוגן בחוק.

בנוסף, ראשי 'ימינה', 'הציונות הדתית', 'שס' ו'יהדות התורה' יודיעו בפומבי כי זו כהונתו האחרונה של נתניהו, ולאחר סיום הזמן הם לא ישבו תחתיו יותר.

בתוך כך, גם המאמצים לשכנע את בנט להצטרף ל"גוש השינוי" ממשיכים. רק אתמול דווח כי ראשי 'ימינה' ו'תקווה חדשה' העבירו מסר ללפיד כי לא יהיו מוכנים לשבת בממשלה שנשענת על 'הרשימה המשותפת'.

לפי הדיווח, שדווח ב'כאן 11', סער ובנט מוכנים לשתף פעולה עם התנועה האיסלאמית של מנסור עבאס, אך בשום אופן לשתף פעולה עם חברי המשותפת כאמור.

אך למרות המסרים והשיחות בין בנט ללפיד, בכירים ב"גוש השינוי" מתקוממים נגדו ונשמעים בטונים צורמים מאחורי הקלעים, זאת עקב נאומו של יו"ר 'ימינה' שלשום, בו הצהיר כי צריך ממשלת ימין.

"הוא מתנהל כמו פיל בחנות חרסינה", תקפו הבכירים בגוש להחלפת נתניהו והמשיכו, "אם הוא חושב שיתנו לנהל את הממשלה שלו כממשלה ימנית - הוא טועה, זאת תהיה רק ממשלת חירום-לאומית שתעסוק רק בדברים שלא במחלוקת".

"הוא צריך לזכור שאומנם יש לו 7 מנדטים, אך יש לו 0 כדורים באקדח. אם הוא רוצה ללכת לממשלה עם נתניהו, הוא מוזמן ללכת. אין לנתניהו ממשלה. לא נהיה הדחלילים שלו בשם החלפת נתניהו", הוסיפו בדיווח של 'חדשות 12'.

גדעון סער ביבי נתניהו נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד