1. עמוד הבית
  2. הייטק חרדי
  3. עולם הפיתוח

"אני במרכז עסקים מצליח והלקוחות פשוט בורחים לי מהחנות"

המושג 'מיתוג' מתייחס למכלול התחושות, מחשבות ורגשות שעולים לצרכן כאשר הוא נתקל במוצר מסוים, או בהצעה עסקית • בעלי עסקים שאינם מודעים לחשיבותו של המושג, לא מבינים בהרבה מקרים למה העסק שלהם לא מצליח להתרומם • הכירו את החברה שביצעה מהפכה בתחום ומעניקה גם פגישות ייעוץ חינמיות

כתבה מקודמת, כ"ו ניסן תשפ"א 08/04/2021 14:21

מיתוג העסק מרכז ר' עקיבא מרכז ר' עקיבא צילום: פלאש 90

בכל מרכז עסקים מצליח, קיימות חנויות ריקות. החנות עשויה להיות מסודרת, יפה ומזמינה, אבל ריקה מלקוחות.

אותו הדבר גם בעולם העסקים. בעל עסק יכול להקים חברה חדשה המפתחת רעיון מבוקש בשוק, לנסות לשווק אותו, ולחכות לשווא ללקוחות פוטנציאליים שיהיו מעוניינים להשקיע במוצר שלו.

מה 'מבריח' לקוחות מעסקים מסוימים, ומה מושך אותם שוב ושוב לחזור לאותו המקום?

קיימות סיבות רבות, כמו שירות טוב, מוצרים נוחים ואיכותיים, ועוד. אבל אחת הסיבות היותר משמעותיות, הגורמת לבריחת לקוחות עוד טרם הכרות את העסק, היא מיתוג לא נכון.

מהו מיתוג? כיצד בונים מיתוג נכון, ומהי משמעותו של המושג?

מיתוג

המושג 'מיתוג' מתייחס למכלול התחושות, מחשבות ורגשות שעולים לצרכן כאשר הוא נתקל במוצר מסוים, או בהצעה עסקית.

מכלול הדברים הללו, מאפשרים לצרכן לתייג את האופציות המוצעות לפניו בתחום מסוים, ולגשת אל זאת שמדברת אל ליבו.

היתרון הגדול לטובתו של המיתוג, הוא יכולתו ליצור קיצור דרך לתודעתו של הלקוח. לפעמים, די במיתוג חכם של עסק או חברה, בכדי לחסוך השקעה גדולה בפרסום ושיווק ציבורי.

בניית תדמית נכונה.

תהליך המיתוג מתחיל בבחירת שם לעסק, וממשיך ביצירת מיתוג עסקי חזותי. המיתוג החזותי מכוון אל עיצוב הלוגו, והקו העיצובי המנחה לכל מסמכי החברה ודפי הפרסומת העתידיים שלה. על העיצוב להיות ייחודי ומושך את העין.

כדי ליצור תדמית טובה ואמינה, חובה לשמור על קו עיצובי אחיד לאורך כל הדרך, בכל החומרים הקשורים במוצר. כגון: דפי נחיתה, אתר אינטרנט, תוכן שיווקי, ועוד.

כך תשמר לקוחות, ותשדר חזות יציבה ואמינה.

בניית תדמית נכונה, חוסכת לבעל העסק כסף רב, והשקעת משאבים בגיוס לקוחות ושיווק המוצר.

לפני שמתחילים.

לאחר שבוחרים קו עיצובי מתאים ואחיד, יש צורך בניסוח נכון של התוכן, המשפיע מאד על תדמית החברה בעיני הציבור.

בחירת התוכן כוללת את סגנן הכתיבה, צורת הפנייה, ותוכן המילים עצמן. על התוכן להיות מותאם לקהל היעד של המוצר החדש.

מהי ההתאמה הנדרשת?

ניסוח מדויק של תכנים המדברים אל ליבם של הלקוחות הפוטנציאליים, וכן ניסוח הערכים העומדים מאחורי הפיתוח וחזון עתידי לעסק החדש.

בניית תדמית נכונה היא קריטית בעבור עסק חדש, ומומלץ מאד להיעזר בשלב זה באנשי מקצוע.

תכנית Start-up plan מיועדת עבור חברות סטארט-אפ שרוצות להצליח. התכנית מעניקה ליווי צמוד בכל שלבי הקמת החברה והפיתוח. בין השירותים המרכזיים של החברה, תוכלו לקבל בניית מיתוג נכון לעסק. מוזמנים לקבוע פגישת היכרות חינמית.

השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מידע נוסף, כולל אפשרות לפגישת ייעוץ בחינם>>

ניתן גם להתקשר למספר: 072-395-2430





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
;