י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תיעוד יוצא דופן

צפו: לטאת הענק חדרה לחנות והפתיעה את הקונים

בתיעוד שמגיע מתאילנד נראית לטאת ענק שנכנסה לחנות מוצרי מזון למול עיניהם המשתאות של הקליינטים במקום שמיהרו לתעד. הלטאה עשתה בלגן בחנות - אך לא פגעה באיש | צפו

צפו: לטאת הענק חדרה לחנות והפתיעה את הקונים
‏‏הלטאה בחנות צילום: מתוך הסרטון

בסרטון יוצא דופן שצולם בסופרמרקט בתאילנד, נראית לטאת ענק גורמת להרס רב בתוך החנות. התיעוד שצבר עשרות מיליוני צפיות ברשת.

הסרטון מציג לטאת מים ענקית שנראית כמו לקוחה מסרטי מדע בדיוני, שעולה על מדפי מוצרים בפינת חנות, הלטאה באופן מפתיע לא נראית מבוהלת מהסיטואציה גם כשמוצרים רבים נופלים לקרקע.

לטאת הענק מגיעה לפסגה ואז נדמה שהיא עוצרת ונהנית מהחום שמגיע מאורות הניאון מעל. הסרטון באורך של כמעט דקה תועד על ידי לקוח בנאקון פתום, תאילנד. עדי ראיה סיפרו ל'דיילי מייל' כי האירוע קרה ביום שלישי האחרון, וציינו כי איש לא נפגע והלטאה לא לקחה אוכל מהחנות.

העד שצילם את הסרטון עצר את התיעוד כדי לצלם סלפי כשברקע היצור. המין המדויק של הלטאה אינו ידוע, אך ידוע כי לטאות אסייתיות אלה נפוצות בתאילנד.

לטאה זו נחשבת לאחת הגדולות בעולם ויכולה לשקול יותר מ-60 קילו. היא טורפת חיות קטנות ונמנעת בדרך כלל מבני אדם, אם כי ידוע שהן מסוגלות לנשוך כאשר הן חשות מאוימות. עוזרת החנות דיווחה על החיה למשטרה ומטפלים משמורות הטבע הגיעו כדי להרגיע אותה ולהשיבה לטבע.

לטאת כח תאילנד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד