י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
השווה להיטלר - ביום השואה

תלונה במשטרה נגד פעיל השמאל: "הסית לרצח ראש הממשלה"

אחרי שפרסם פוסט בפייסבוק ובו השווה את ראש הממשלה לצורר הנאצי אדולף היטלר, מפלגת הליכוד הגישה תלונה במשטרה נגד פעיל המחאה סדי בן שטרית | "להשוות או לא להשוות (להיטלר), זאת השאלה, לי אין ספק בכלל", כתב  בן שטרית בפוסט שפרסם 

תלונה במשטרה נגד פעיל השמאל: "הסית לרצח ראש הממשלה"
בן שטרית נעצר, ארכיון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
מפלגת הליכוד הגישה היום (חמישי) תלונה במשטרה נגד פעיל השמאל, סדי בן שטרית, הידוע כאחד ממובילי המחאה נגד ראש הממשלה ומראשי תנועת 'קריים מיניסטר'. לטענת המפלגה, בן שטרית הסית לרצח ראש הממשלה נתניהו בפוסט שפרסם ברשת החברתית פייסבוק.
"להשוות או לא להשוות (להיטלר), זאת השאלה", כתב סדי בן שטרית בפוסט שפרסם מוקדם יותר היום, "לי אין ספק בכלל, חייב להשוות גם אם זה יעלה לי בחיי. לא אחיה בשקר רק מכיוון שזה לא נעיםי או לא מקובל או לא יפה. לכו לעזאזל כל יפי הנפש כל תומכי המושחת וכל הפשסטים הגזענים".
בפוסט, אליו צירף בן שטרית תמונה של נתניהו מצדיע בידו, הוא מצטט קטעים מתוך ספרו של הצורר הנאצי אדולף היטלר, "מיין קאמפף". ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "הליכוד מגיש עכשיו תלונה במשטרה נגד סדי בן שטרית בגין הסתה לרצח ראש הממשלה נתניהו בעקבות פוסט שפרסם היום, יום הזיכרון לשואה ולגבורה".
"כאשר הנאשם המושחת יוצא נגד כל שומרי הסף ומפורר את המדינה - חייב להשוות", הוסיף בן שטרית, "כאשר סמרטוט עלוב עם שבעה מנדטים (בנט) מקבל הצעה להיות ראש ממשלה וזה לא מספיק לו כי הוא כמו עכברוש אף פעם לא שבע - חייב להשוות"
בסוף הפסוט שמעורר סערה כתב: "אז יאללה לא מתנצל, אנחנו מדינה של גזענים מטומטמים שאולי באמת זקוקה לאיזה מלחמת אזרחים. משווה ואמשיך להשוות מכוון שזאת האמת".
יצוין, כי אין זו הפעם בה השווה בן שטרית את נתניהו לצורר הנאצי. בסוף השנה שעבסרה התעוררה סערה בעקבות תיעוד של בן שטרית משווה במהלך מחאה את ראש הממשלה להיטלא. התיעוד גרר תגובות סוערות מכל קצוות הקשת הפוליטית. נשיא המדינה ראובן ריבלין גינה אז את הדברים ואמר: "ההשוואה בין נתניהו להיטלר היא לא פחות מטירוף הדעת ואני מגנה אותה בכל תוקף".
פעיל שמאל הסתה לרצח ראש הממשלה בנימין נתניהו תלונה במשטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד