י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"נתניהו מוזמן להציל את ארץ ישראל"

הפתרון של סמוטריץ׳ להקמת ממשלת ימין רחבה

על רקע הניסיון לשכנע אותו להישען על רע"מ, יו"ר 'הציונות הדתית' אמר בשיחות עם רבנים, כי יו"ר הכנסת יריב לוין יכול להיות ראש הממשלה: "אם נתניהו כל כך חרד לגורל המחנה הלאומי" | בשעה זו הוא נפגש עם ראש הממשלה

הפתרון של סמוטריץ׳ להקמת ממשלת ימין רחבה
סמוטריץ' במליאה צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

כשברקע הלחצים מכמה גורמים בימין שיסכים לממשלה בהימענות יו"ר רע"מ מנסור עבאס, יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ הציע פתרון שימנע בחירות וזאת בשיחות עם אחד הרבנים במגזר הדתי-לאומי.

"אם נתניהו כל כך חרד לגורל המחנה הלאומי", צוטט סמוטריץ׳ בעיתון 'משפחה' והמשיך, "הוא מוזמן להציל את ארץ ישראל, לשים את יריב לוין כראש ממשלה מטעמו ולנהל את העניינים דרכו".

"בינתיים, ביבי ירוץ לנשיאות, ההליכים המשפטיים נגדו ייעצרו ותקום אחרי שנים ממשלת ימין מלאה עם בנט וסער, שתעבור בה פסקת התגברות מלאה, מבלי שנצטרך לתת לתומכי מחבלים לנהל לנו את החיים", הוסיף סמוטריץ'.

בתוך כך, בשעה זו נפגש בצלאל סמוטריץ' עם ראש הממשלה, כשאחריו, נתניהו ייפגש עם יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט. הפגישה, מתקיימת כחלק מסדרת השיחות שערך נתניהו עם ראשי מפלגות הימין וזו נערכת במעון הרשמי של ראש הממשלה שברח' בלפור בירושלים, וזו תהיה הפעם הראשונה שבה בנט הוזמן על ידי נתניהו לפגישה שם.

כזכור, נתניהו החליט להיפגש עם כל ראשי סיעות הימין, אלא ששינה זאת למתכונת של שיחות אישיות, במטרה בעיקר לשכנע את סמוטריץ' להסכים לממשלה בהימנעות מפלגת 'רע"מ'.

עד כה ראש הממשלה נפגש עם ראשי 'יהדות התורה' וש"ס, משה גפני, יעקב ליצמן ואריה דרעי, והערב ישלים פגישות גם עם בצלאל סמוטריץ' ונפתלי בנט כאמור.

יריב לוין בצלאל סמוטריץ ממשלת ימין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד