י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בחירות חמישיות?

איימן עודה מערים קשיים: לא נחליף גזען בגזען

על רקע המגעים להרכבת ממשלה בגוש השינוי, ח"כ איימן עודה מצהיר כי לא יתמוך או יסייע להקמת ממשלה שבראשה יעמוד נפתלי בנט: "לא מחליפים גזען בגזען" | בנוסף תקף את עבאס: "מציל את נתניהו בכנסת"

איימן עודה מערים קשיים: לא נחליף גזען בגזען
איימן עודה/נפתלי בנט צילום: דוד כהן/גילי יערי, פלאש 90

כשברקע הבחירות החמישיות שחוזרות ומאיימות, יו"ר 'הרשימה המשותפת' ח"כ איימן עודה התייחס למצב הפוליטי הסבוך ופסל אפשרות לממשלה בראשותו של נפתלי בנט.

"לא נסכים בשום מצב לתמוך או לאפשר הקמת ממשלה בראשות נפתלי בנט", אמר עודה בראיון לרדיו 'נאס' בערבית ותקף, "לא נחליף גזען בגזען אחר", תוך שהוא משווה בין יו"ר ימינה לראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנוסף, תקף עודה את שותפו לשעבר, יו"ר 'רע"מ' מנסור עבאס: "הוא מציל את נתניהו בכנסת. היום הדברים הפכו לברורים ואין צורך בפרשנות. אני מאתגר את מנסור עבאס".

"אם יאמר מילה אחת על הסוגיה הפלשתינית, הוא ישרוף את עצמו בימין ואצל נתניהו", הוסיף עודה על יו"ר המפלגה האיסלאמית.

בתוך כך, על פי דיווח ב'כאן 11' כי ראשי 'תקווה חדשה' ו'ימינה' העבירו אתמול מסר ברור ליאיר לפיד כי לא יתיה בשום קונסטלציה ממשלה שנשענת על חברי 'הרשימה המשותפת'.

"נאפשר לך להקים ממשלה יחד איתנו, אבל הממשלה לא תישען בשום צורה על 'הרשימה המשותפת' בכנסת", הצהירו בנט וסער אך סייגו, "אנחנו כן מוכנים לשקול שיתוף פעולה עם 'רע"מ' של מנסור עבאס".

מנגד, ראש הממשלה נתניהו שקיבל את המנדט מהנשיא ריבלין, מנסה למרות התנגדותם של חברי 'הציונות הדתית' להקים ממשלה בשיתוף פעולה של מנסור עבאס.

איימן עודה נפתלי בנט ראשות ממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד