ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"ניסים מטורפים"

חסדי השם: נעמה מתחזקת; הועברה למחלקה רגילה

לאחר שעם ישראל הרבה בתפילות ונעמה הר כסף שבה להכרה, היום אנחנו מתבשרים כי לאור השיפור במצבה היא הועברה ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה רגילה | נעמה הודתה למתפללים ולמתעניינים בשלומה בסטורי מיוחד: "אין לכם מושג כמה זה עזר ואלו ניסים היו פה. אני מעריכה כל מי שלקח חלק"

חסדי השם: נעמה מתחזקת; הועברה למחלקה רגילה
אילוסטרציה צילום: unsplash

חסדי השם: שלושה ימים לאחר שהתעוררה במחלקת טיפול נמרץ, משתפר מצבה של הנערה נעמה הר כסף בת ה-17, שנפצעה באורח קשה בתאונת הדרכים המחרידה, שבה נהרג אביה חיים הר כסף ז"ל בחול המועד פסח.

ביום שלישי לפנות בוקר, התעוררה נעמה לאחר חמישה ימים שבהם שכבה במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם כשהיא ללא הכרה, וכעת בחסדי שמים מצבה הולך ומשתפר והיא הועברה למחלקה רגילה.

נעמה העלתה 'סטורי' לעמוד האינסטגרם שלה ובו הביעה תודה: "לכל האנשים שדאגו לי, לקחו על עצמם דברים והתפללו". לדבריה, "אין לכם מושג כמה זה עזר ואלו ניסים היו פה. אני מעריכה כל מי שלקח חלק, אחד אחד".

אחיה מוטי הר כסף, שיושב שבעה בימים אלה על אבי המשפחה, הוסיף כי "פשוט רואים איתה ניסים מטורפים וזה בזכות התפילות של עם ישראל". הוא ציין כי "היא צריכה עוד תפילות כי יש לה כאבים חזקים ושיקום ארוך אבל ברוך השם היא מצליחה כבר לשבת על כסא ואפילו להזיז קצת את הרגל ולצחוק ולשמח ולחזק את כולנו".

הוא הודה לכל המתפללים וכתב: "ממש תודה רבה לכל מי שהתחזק והתפלל בשבילה ובשבילנו שהשם ישמח ויפנק אתכם".

נעמה הר כסף חיים הר כסף פציעה קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד