י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקראת דרמה

הח"כ הליכודניק הגיש חוק שיפרק את ממשלת האחדות

בליכוד יוצאים להרפתקה חדשה ודרמטית. ח"כ שלמה קרעי המקורב לראש הממשלה, הניח על שולחן הכנסת הצעת חוק הקוראת לבטל את הממשלה הפריטטית עם כחול לבן, מה שיאפשר לנתניהו לפטר את שרי כחול לבן ולכונן ממשלת מעבר בראשותו ללא אופוזיציה מבית

הח"כ הליכודניק הגיש חוק שיפרק את ממשלת האחדות
נתניהו וגנץ צילום: Oren Ben Hakoon- פלאש 90

לקראת דרמה פוליטית: בליכוד הגישו באופן רשמי הצעת חוק, שתבטל את הממשלה המאוחדת עם כחול לבן, שמכהנת כממשלת מעבר, מה שיאפשר במידיית לפטר את שרי כחול לבן ולבטל את הרוטציה על ראשות הממשלה.

חבר הכנסת שלמה קרעי מ'הליכוד' הגיש את ההצעה, שתבטל את הממשלה הפריטטית שנקבעה בחוק שעבר קודם הרכבת הממשלה, "כולנו תקווה שנצליח בעז"ה להקים ממשלת ימין בראשות נתניהו. המחנה הלאומי צריך להתאחד כדי לשמור על מדינת ישראל ועל שלטון הימין ולהזניק את כלכלת ישראל", אמר קרעי.

כיום יש זכות לשרי כחול לבן להטיל וטו על כל נושא ולעכב דיון בממשלה, קרעי אמר: "כל יום שבו כחול לבן חסרי האחריות נמצאים בממשלה זו סכנה לישראל. הם מונעים סיוע כלכלי ורשת ביטחון בריאותית. אני בטוח שיהיה רוב להדחתם".

נזכיר כי לאורך מערכת הבחירות ניהל בני גנץ קמפיין מאיים שכותרתו 'מזימת אפריל', שמסתבר כי היה המוצלח אולי מבין שאר המפלגות שכן כולנו הופתענו לגלות ש'כחול לבן' השיגה 8 מנדטים בבחירות בעוד בסקרים המחמיאים ביותר קיבלה 5 בלבד.

לפני שבע בדיוק תקף בני גנץ בדף הפייסבוק שלו את ראש הממשלה שהוא יושב בתוך ממשלתו וכתב: "זה היום האחרון שלי בתפקיד שר המשפטים. מהיום בחצות, אין יותר שר משפטים למדינת ישראל, מצב תקדימי אליו גורר אותנו ראש ממשלה נאשם בפלילים שמנסה להימלט ממשפט ועל הדרך לא בוחל בשום אמצעי לריסוק מערכת אכיפת החוק. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה במדינה אם כחול לבן לא הייתה לוקחת לו חצי ממשלה ובולמת כל צעד הרסני שקידם".

לדבריו, "ראיתי מתוך המשרד, עד כמה שיקול דעתו של נתניהו אבד. הניסיון שלו לפרק את שלטון החוק ולברוח ממשפט השתלט על כל שיקול ענייני".

יום קודם לכן כתב,  "אני מודיע מכאן לנתניהו - הדמוקרטיה הישראלית לא תרכין את ראשה בפניך. הצדק יצא לאור אך ורק בבית המשפט. וגם אם אין שר משפטים - רגלך לא תדרוך ולא תדרוס את שלטון החוק".

ממשלת אחדות שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד