ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הסתיימה פגישה ברוח טובה

בנט בבלפור: פונים אליי בבקשות, ממש תחינה

26 יום נותרו לבנימין נתניהו בכדי להקים ממשלה בראשותו או שמא תוקם ממשלה בגוש הנגדי אולי בראשות נפתלי בנט. הערב נפגש נתניהו עם בנט לראשונה במעון הרשמי בבלפור בכדי לדון עמו בדבר הקמת ממשלת ימין | בסיומה נמסר כי התנהלה ברוח טובה וכי ייפגשו שוב בקרוב

בנט בבלפור: פונים אליי בבקשות, ממש תחינה
נפתלי בנט בכניסתו לבלפור צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מחזה היסטוריה: כעשור שנים לאחר שהוגלה מלשכת ראש הממשלה יחד עם שותפתו הפוליטית איילת שקד, יו"ר ימינה, נפתלי בנט הגיע הערב (חמישי) לראשונה בחייו למעון ראש הממשלה ברחוב בלפור הירושלמי, לפגישה עם ח"כ בנימין נתניהו, עליו הטיל נשיא המדינה את מלאכת הרכבת הממשלה.

בכניסתו למעון יצא בנט מרכבו ואמר לעיתונאים: "מאז הבחירות פונים אליי אינספור ישראלים בבקשות, ממש תחינה, להוציא את מדינת ישראל מהכאוס המתמשך. אני מגיע לכאן עם הרבה רצון טוב ואני מתחייב לעשות את כל מה שאני יכול כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהקים ממשלה טובה ויציבה למדינת ישראל. זה הזמן לאחריות לאומית".

בסיום הפגישה שארכה כמו קודמתה, קרוב לשלוש שעות, נמסר מטעם מפלגות הליכוד וימינה כי הפגישה התנהלה ברוח טובה ובאווירה חיובית. סוכם כי ייפגשו שוב.

מוקדם יותר היום נפגש ראש הממשלה עם ח"כ בצלאל יואל סמוטריץ', יו"ר הציונות הדתית כאשר אתמול נפגש גם עם ראשי המפלגות החרדיות אריה דרעי, משה גפני ויעקב ליצמן.

מעון ראש הממשלה נפתלי בנט בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד