י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
רמז עבה לבנט וסער

גפני חושף שיחה עם נתניהו: "הולכים איתך, אבל לא עובדים אצלך"

בראיון שהעניק גפני לבטאון הליטאי הוא חושף טפח מניהול המגעים למשא ומתן עם השחקנים החדשים הפלונטר הפוליטי שעל הפרק. גפני חושף כי הבהיר לראש הממשלה שהחרדים "לא עובדים אצלו" והוא משגר מסר עבה לסער ובנט: תתמכו כעת בממשלת ימין ותרוויחו פוליטית בעתיד

גפני חושף שיחה עם נתניהו: "הולכים איתך, אבל לא עובדים אצלך"
משה גפני ובנימין נתניהו צילום: באדיבות המצלם

בראיון שהעניק יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני לאריה זיסמן ב'יתד נאמן', הוא מתייחס בפירוט לסאגה הפוליטית, ומעביר רמז עבה לבנט וסער כי כניסה לממשלת ימין עכשיו תשתלם להם פוליטית בעתיד שמא אף בתמיכה במועמדתם העתידית לראשות הממשלה.

גפני התייחס לפגישה שקיים השבוע עם ראש הממשלה, אך תחילה הסיר ערפל: "מנסים כל הזמן לטעון כאילו אנחנו משחקים לשחק ‎הכיוונים, ואם לא ילך לנו עם נתניהו נלך עם משהו אחר. הבהרתי ואני מבהיר שוב: אין מציאות כזו".

על ההירתמות להקמת ממשלה ושכנוע סמוטריץ' ובנט להצטרף לממשלה שמא בתמיכת רע״מ, אומר גפני, "אנחנו באמת רוצים לעזור". בראיון הוא חושף מעט מהנעשה בחדר במעון ראש הממשלה, ומציג את הפלונטר: "עם זאת לא ראינו שיש לו כרגע תכנית כלשהי. אבל הוא נחוש והוא עובד ולא מתעצל. הוא איש חרוץ", אמר גפני על רה"מ.

כאמור, גפני משגר מסר לבנט וסער שיצטרפו לממשלה: "אנו תמימי דעה שבנט וסער צריכים להצטער, אם לא", מציין גפני, "״הם מסיימים את החיים הפוליטיים שלהם. הימין לא יסלח להם אם הם ילכו עם השמאל או אפילו עם המרכז שמאל. לעומת זאת אם הם יבואו ויסייעו להקים ממשלה, הם יזכו לשבחים ויגרפו רווחים פוליטיים".

בראיון לזיסמן מודה גפני כי הוא מקיים איתם שיחות: "הם חברי ואני אומר להם את זה באופן הכי ישיר, שאם הם באים עכשיו ועוזרים להקים ממשלה, אז ירוויחו פוליטית גם לעתיד". גפני רומז בכך על תמיכה בהם בהתמודדות עתידית על ההנהגה, ״"לעומת זאת, אם הממשלה לא תקום, או שילכו לבחירות, או שתקום ממשלת מרכז-שמאל, לא יסלחו להם על זה מבחינה פוליטית", הוא מבהיר.

עוד חשף גפני משיחתו עם ראש הממשלה, ומספר כי הוא הבהיר לו במפגש האחרון: "אנחנו הולכים אתך ולא עם מישהו אחר, אבל לא עובדים אצלך". לדברי גפני, "מותר לנו למתוח ביקורת וזה מה שאנו עושים כאשר צריך. תתפלא, הוא מקבל את הדברים בצורה נינוחה".

משה גפני בנימין נתניהו נפתלי בנט גדעון סער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד