י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אני ה' רופאך"

מפת התחלואה במגזר: 0 חולים במועצות החרדיות

הנגיף ממשיך ונסוג, התחלואה במגזר החרדי כמו גם הכללי ממשיכה ומצטמקת | יחס ההכפלה בכל הערים החרדיות עומד על 1.0 בלבד, ובבני ברק על 1.1

מפת התחלואה במגזר: 0 חולים במועצות החרדיות
חרדים בבדיקת קורונה צילום: David Cohen/Flash90

ערב שבת מברכים חודש אייר, הידוע כחודש מסוגל לרפואה. עם ראשי התיבות המפורסמים מהפסוק "אני השם רופאך", ועל פי נתוני משרד הבריאות נראה כי בחסדי שמיים התוצאות והבדיקות מאמתות ביטוי נשגב זה.

על פי נתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שישי) התחלואה בכל רחבי הארץ, כמו גם במגזר החרדי, שבועיים אחרי חג הפסח וההתקהלויות שאויימנו לגביהן. והמספרים רק הולכים וקטנים.

מנתוני משרד הבריאות עולה כי כלל הערים החרדיות הם ירוקות, ויחס ההכפלה בכולן עומד על 1.0 בלבד. למעט העיר בני ברק שם עומד יחס ההכפלה ביממה האחרונה על 1.1.

עוד דווח כי בשבוע האחרון התווספו 0 חולים בערים רכסים קריית יערים ועמנואל.

בביתר עילית התווספו בשבוע האחרון 9 חולים, באלעד 7 חולים, בבני ברק כולה 14 חולים, ובעיר מודיעין עילית התווספו בשבוע האחרון 5 חולים חדשים. ב-4 ערים אלו עומד נתון החולים לכל 10 אלף תושבים, על חולה אחד בלבד.

בתוך כך דווח כי התחלואה במגזר מהווה 6% מסך התחלואה הכללי. עם 12 חולים חדשים ביממה האחרונה, מתוך 209 החולים החדשים שהתגלו ביממה האחרונה בכל רחבי הארץ. הממוצע השבועי הארצי מצטמק אף הוא, ועומד על 280 חולים חדשים בלבד ליממה.

עוד דווח כי באחוז הבדיקות החיוביות המגזר החרדי נמוך ב-0.1% מהמגזר הכללי. בדסק החרדי דווח על 0.5% בדיקות חיוביות (וממוצע שבועי של 1.3%). בחישוב הארצי עומד נכון להבוקר אחוז הבדיקות החיוביות על 0.6% (וממוצע שבועי של 0.9%).

ובעוד בחישוב ארצי בוצעו 41.13 בדיקות לכל 10 אלף אזרחים (וממוצע שבועי של 39), במגזר החרדי בוצעו 20.7 בדיקות לכל 10 אלף בני המגזר (לצד ממוצע שבועי של 16.1).

קורונה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד