י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ימין על מלא

דיווח: ראש הממשלה שוקל רוטציה עם בנט

על רקע ניסיונות הרכבת קואולצייה, ראש הממשלה העלה בשיחות עם ראשי גוש הימין, את האפשרות שייתן ליו"ר 'ימינה' רוטציה: "המוצא האחרון". ואז סער, כך טוענים אנשיו, יכנס אף הוא לממשלה

דיווח: ראש הממשלה שוקל רוטציה עם בנט
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: אוליבר פיטוסי/יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע  השיחה שהוגדרה כטובה בינו לבין בנט, היום (שישי) דווח כי ראש הממשלה נתניהו שוקל לתת ליו"ר 'ימינה' להיות ראשון ברוטציה, זאת למרות הבטחותיו בבחירות.

על פי הדיווח, שפורסם ב'ישראל היום', בנט יכהן הראשון ברוטציה כראש ממשלה ונתניהו יהיה ראש הממשלה החליפי, זאת כדי למנוע סיום שלטונו של האחרון.

למרות שיכהן ראש ממשלה השני, נתניהו ידרוש מבנט להמשיך להתגורר במעון בבלפור לכל אורך תקופת הממשלה, בעוד האחרון יתגורר בביתו ברעננה.

אך גם ב'ליכוד' מבינים כי ייתכן ובג"צ יפסול את נתניהו לכהן כראש ממשלה חליפי, לכן בתרחיש כזה, בנט יפנה את מקומו כראש ממשלה, ונתניהו ימשיך לכהן בתפקיד אותו הוא ממלא ב-12 השנים האחרונות.

מקורביו של סער טוענים כי בתרחיש שבו בנט יכהן ראשון ברוטציה, יו"ר 'תקווה חדשה' יסכים להצטרף לממשלה, כך טענו גורמים פוליטיים ששוחחו עם אנשיו.

בתוך כך, היום דווח ב'מעריב' כי הסיבה שראש הממשלה ובנט שוחחו אתמול בבלפור, היא רצונה העז של שרה נתניהו לערוך סולחה בינה לבין בנט, לאחר כמה שנים בהם מערכת היחסים לא הייתה טובה כל כך.

"בין היתר, בנט הוזמן לבלפור כדי לערוך סולחה בינו לבין רעיית ראש הממשלה", טענו הגורמים ל'מעריב'. "ההזמנה נעשתה על דעתה של הגברת נתניהו, שאמרה למקורביה כי אף פעם לא התנגדה לביקור כזה של בנט וכי תקדם את פניו בשמחה".

 

נפתלי בנט ביבי נתניהו רוטציה בראשות הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד