ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אבן נגף

עבר בהצלחה: אבן הוצאה מכליותיו של מנסור עבאס

למרות שהוא אחד משחקני המפתח במערכת הבחירות הזו, דווקא בימים אלו חבר הכנסת מנסור עבאס יו"ר רע"מ מתמודד עם משבר רפואי | בבית החולים פוריה דווחו כי הוא נשאר להשגחה והניתוח עבר בהצלחה

עבר בהצלחה: אבן הוצאה מכליותיו של מנסור עבאס
מנסור עבאס צילום: David Cohen/Flash90

את טקס פתיחת הכנסת ה-24 פספס יושב ראש מפלגת רע"מ, חבר הכנסת מנסור עבאס. הדיווחים אמרו כי הוא אושפז בבית החולים. הבוקר (שישי) דווח העיתונאי מוחמד מג'אדלה, ‏כי מספר ימים לאחר ששוחרר מבית החולים, ח"כ מנסור עבאס אושפז בבית החולים שוב לאחר שחש ברע. מצבו יציב. והוא אף נותח.

כעת, שעות לאחר האשפוז דווחו בבבית החולים פוריה כי מנסור עבאס עבר ניתוח להסרת אבן בכליה בהצלחה ומצבו תקין. הוא יישאר בבית החולים לצורך השגחה.

ד"ר אלכס קונסטנטינובסקי, מנהל היחידה האורולוגית בפוריה מסר כי הפעולה האורולוגית הסתיימה בהצלחה לפני זמן קצר. הוצאה אבן ומצבו של ח״כ מנסור עבאס תקין. נשאר באשפוז לצורך השגחה.

הבוקר דווח כי עבאס הובהל לבית החולים לאשפוז דחוף, וככל הנראה ייכנס לניתוח חירום עוד היום. ניתוח שכאמור הסתיים בהצלחה.

כזכור, עבאס אושפז בבית החולים פוריה בטבריה ביום שלישי האחרון- יום ההשבעה לכנסת עקב בעיה בריאותית ובשל כך הוא נעדר מטקס ההשבעה.

ביום רביעי אחר הצהריים הוא שוחרר מבית החולים לאחר שמצבו השתפר, אולם כאמור, הוא אושפז היום בשנית ועבר ניתוח שהוגדר כהצלחה.

מנסור עבאס אבנים בכליות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד