ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הנגיף מכה בעוצמה

זינוק בתחלואה: גרמניה שוקלת סגר נוסף

גרמניה בצרות: בעוד בישראל המצב חוזר אט אט בצעדים בטוחים - לשגרה מלאה בגרמניה המצב הבריאותי קטסטרופלי | "נצטרך סגר וייתכן שגם עוצר מכיוון שהגל הנוכחי יותר מכביד מדי על בתי החולים שלנו" כך מזהיר שר הבריאות הגרמני

זינוק בתחלואה: גרמניה שוקלת סגר נוסף
מסכה בצבעי הדגל הגרמני צילום: Pixabay

"גרמניה צריכה ליישם צעדים בפריסה ארצית כדי לעצור את גל הנדבקים הנוכחי של נגיף הקורונה במהירות האפשרית", כך אמר שר הבריאות הגרמני ביום שישי.

"אנו זקוקים לסגר" אמר ג'נס ספאן לעיתונאים במסיבת עיתונאים שערך, והוסיף כי "ייתכן שיהיה צורך בעוצר לילי" כדי לצמצם עוד יותר את המגעים החברתיים.

לדבריו, יש בגרמניה כיום קרוב ל-4,500 חולים בטיפול נמרץ והוסיף: "אם זה יימשך, זה יהיה יותר מדי עבור מערכת הבריאות שלנו". הקנצלרית אנגלה מרקל קראה גם ל"סגר לאומי קצר" כדי לרסן את משבר הנגיף בגרמניה ביום רביעי האחרון. גרמניה מתקשה להתמודד עם הגל השלישי של המגיפה ורשמה בשבוע האחרון ממוצע 15,000 מקרים מדי יום - שיעור ההדבקות החמישי בגודלו באירופה.

בינתיים גרמניה עם ממוצע של 144 מקרי מוות מקורונה ביום, גרמניה חיסנה כ-8.6 אחוזים מהמדינה, ואילו בריטניה עם כמות תושבים דומה חיסנה כמעט מחצית מאוכלוסייתה. כ-31,000,0000. הקנצלרית הזהירה כי ייתכן שהמספרים עדיין לא יציגו את התמונה המלאה מכיוון שלא כל המקרים נרשמו במהלך השבוע האחרון, בגרמניה מתו כ-78,000 אנשים מנגיף הקורונה.

גרמניה קורונה סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד