י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אבן יסוד במשכן"

העיתונאי הוותיק הודיע על פרישה; חברי הכנסת בירכו

לא בכל יום פורש עיתונאי ותיק וזוכה לברכות רבות מכל קצוות הקשת הפוליטית | עיתונאי 'ישראל היום' שהודיע על יציאה לגמלאות זכה לשבחים ותגובות מחברי כנסת רבים שבירכו על פעלו במשך השנים

העיתונאי הוותיק הודיע על פרישה; חברי הכנסת בירכו
ישראל היום צילום: פלאש 90

העיתונאי הוותיק גדעון אלון, כתב הכנסת של עיתון 'ישראל היום', הודיע הערב (מוצאי שבת) על סיום תפקידו בעיתון ויציאה לגמלאות.

בציוץ שפרסם הערב כתב אלון, כי "בסוף אפריל אני פורש מעבודתי ככתב הפרלמנטרי של 'ישראל היום' ויוצא לגמלאות. בכך אני מסיים 31 שנים בהן הייתי כתב פרלמנטרי - במשך 17 שנה מטעם עיתון "הארץ" ו-14 שנים מטעם "ישראל היום". אני בטוח שעוד תהיה לי הזדמנות להיפרד אישית מכל אחד מכם. היה כיף גדול לעבוד במחיצתכם למרות התחרות המקצועית ותחלופת הכתבים בחלק מכלי התקשורת. היו ברוכים".

חברי כנסת רבים בעבר ובהווה מיהרו להגיב. תמר זנדברג כתבה כי "‏‎הכרתי אותך לאורך 18 שנים מתוכן, בשני העיתונים. תמיד היית מופת של עיתונות מקצוענית וידע פרלמנטרי, ובנוסף איש נעים הליכות. ממש אבן יסוד במשכן. תודה על הכל! בהצלחה בהמשך". גם זהבה גלאון, ענת ברקו, אילת נחמיאס-ורבין, מירב מיכאלי, השר אלי כהן, יואל חסון, שלי יחימוביץ' ועוד מיהרו לברכו בחום.

גדעון אלון\\צילום: דודי ועקנין ישראל היום

העורך הראשי של "ישראל היום" בועז ביסמוט אמר: "קוראינו זכו מאז הקמת העיתון לאחד העיתונאים הטובים בתקשורת הישראלית. אני מודה לגדעון אלון על המסירות, היושרה והעדכונים הטובים ביותר מהכנסת עבור קוראינו ועל כל שהיה למורה דרך עבור הכתבים הצעירים במערכת. אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו ובכתיבת הספר. אנחנו כבר מתגעגעים".

בנוסף בירכו העיתונאים דפנה ליאל, גאולה אבן סער, ירון אברהם, טל שלו, אביעד גליקמן, נדב אלימלך, ספי עובדיה, רן בנימיני ועוד.

אלון, אחד העיתונאים הוותיקים בישראל, מתגורר במבשרת ציון, נשוי לעליזה אלון, אב לשלושה וסב לשמונה. כתב בעברו בעיתון 'הארץ' ולאחר מכן שימש ככתב הפרלמנטרי של עיתון 'ישראל היום'.

גדעון אלון ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד