ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
התדרוך נדחה

נתניהו מינה את מיקי זוהר לראש הוועדה המסדרת

רה"מ נתניהו מינה את ח"כ מיקי זוהר לעמוד בראשות הוועדה המסדרת | בתוך כך, תדרוך מיוחד לאחר הבחירות שהיה אמור להתקיים לשרים חברי הכנסת ושאר הפעילים - נדחה

נתניהו מינה את מיקי זוהר לראש הוועדה המסדרת
מיקי זוהר בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בימים שבין פרסום תוצאות הבחירות לבין קבלת מלאכת הרכבת הממשלה מידי נשיא המדינה (או מנכ"ל משרדו...) כססו בליכוד ציפורניים. עיקר דאגתם הייתה הוועדה המסדרת. זו שקובעת את הלך הרוח במשכן עד להכרזה על הקמת הממשלה בידי אי מי מהמתמודדים.

עם הענקת משימת הרכבת הממשלה לנתניהו, נשמו בליכוד לרווחה, והחלו לקדם את תפקוד הוועדה. הבוקר (ראשון) דווח כי ראש הממשלה מינה את יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר לעמוד בראשות הועדה המסדרת שתקבע את הרכבי הועדות הקבועות בכנסת ה-24.

כמו כן, מתפקידה של הוועדה לקבוע את הרכבי הועדות הזמניות לוועדות הכספים והחוץ והביטחון שיכהנו עד כינון הועדות הקבועות.

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר אמר עם הפרסום הרשמי של המינוי: "מודה לראש הממשלה על האמון שנתן בי, נפעל להסכמות עם כל סיעות הבית בשיתוף פעולה פורה למען אזרחי ישראל כדי למלא באמונה את השליחות הציבורית ואת רצונם של הבוחרים".

בתוך כך דווח כי מחר האירוע שהיה אמור לערוך הליכוד, תדרוך ומפגש לאחר הבחירות, בבנייני האומה בירושלים. שהיה מיועד לשרים וחברי הכנסת של המפלגה לצד ראשי ערים ויישובים, ראשי מועצות וראשי סניפי הליכוד מכל רחבי הארץ - נדחה לעת עתה בעקבות אילוצי לו"ז.

מיקי זוהר ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד